utorok 22. augusta 2017

DOSE OF COLORS \\ LIPSTICKS


Ahojte! V posledných rokoch sa zo mňa stal závislák na rúžoch (hlavne matných tekutých) a moja zbierka sa poriadne rozrástla. Nechcite vedieť, koľko kúskov mi pribudlo v minulom roku! Samozrejme som Vám pravidelne sľubovala, že Vám o nových kúskoch napíšem, no vždy sa mi to vykmlo spod kontroly a žiaden článok sa na blogu s touto tématikou neobjavil. To by som rada napravila. Slimačím tempom sa mi to darí, kedže sa mi v apríli! podarilo dať dokopy článok o PUPA rúžoch.:)

Dnes to bude o značke, ktorá u nás asi nie je veľmi známa. Jej zakladateľkou je Anna Petrosian, ktorá zúročila svoju vášeň pre všetky makeup záležitosti, 10 rokov skúsenosti ako vizážistka a 19.mája 2013 svet obohatila o vlastnú značku: DOSE OF COLORS (DOC). Najprv začínala len s rúžmi a mihalnicami. Pribudli riasy. A onedlho fanúšikovia netrpezlivo očakávali vydanie prvej paletky na oči. Dnes sú v portfóliu už aj štetce, rozjasňovače a kozmetické taštičky.
Ani neviem, čím ma táto značka opantala tak, že som si na beautybay.com z fleku objednala 3 klasické a 3 matné tekuté rúže. Minimalista.:D 

Verím, že mnohé zaujme fakt, že väčšina produktov je veganská, čo je na oficiálne stránke vždy jasne uvedené pri ingredienciách. Okrem toho je DOC aj cruelty free ( s "Leaping Bunny" & PETA certifikátom), bez parabénov a tiež gluten free! 


Rúže Dose of colors sú balené v krabičkách. Krabičky sú milé a mne osobne sympatické. Koniec koncov ich obdobu Vám ukážem v poste s tekutými rúžmi Dose of colors, ktorý sa budem snažiť, čo najskôr pripraviť.;)
Samotné rúže majú plastový obal, ktorý z môjho pohľadu pôsobí lacno. Kedže mám ruže a podobné záležitosti zastrčené v krabičke dole hlavou, aby sa mi ľahšie identifikovali odtiene, páči sa mi, že koniec je vždy vo farbe príslušného odtieňa. I keď na mňa pôsobia trošku ako testery v obchode.


Pigmentácia je jednoducho dokonalá. Krásne kryje. Konzistencia je krémová a na pery sa dobre nanáša. Čo vedie logicky k tomu, že tento rúž nie je na perách veľký "držák" a ľahko ho otriete, prípadne zlížete. Väčšiu pozornosť treba venovať aj nanášaniu, aby rúž nebol na perách fľakatý. Mne sa to zvyčajne darí skorigovať tak, že pery o seba navzájom otlačím a farba sa rovnomerne rozprestrie. V prípade, že pred použitím rúžu použijete balzám, intenzita odtieňa je pochopiteľne výrazne slabšia.


Z pár pôvodných odtieňov (dnes je ich 18!), som si vybrala 3 odtiene: COY, SORBET a PLAY DATE.

COY je opísaná ako mliečna neonkovo broskyňová a podľa mňa na ňu tento opis sedí na 100%. Pamätám si ako veľmi som ju chcela, napriek tomu, že som sa obávala, že bude na mňa pribledá. Videla som ju na jednom obrázku, kde bola namiešaná so Sorbetom, tak som sa utešovala, že keď mi nesadne, budem ho miešať. To je v podstate hlavný dôvod, prečo sa vo výbere ocitol aj Sorbet. 
Odkedy ju mám veľmi som ju ponosiť nestihla, ale to hlavne preto, lebo ako stará konzerva som stále dokoola točila moje Pupa rúže. Nedávno som si však dala jasnú "stopku" s tým, že načo som si kupovala toľko rúžov, keď som stále vo svojej komfortnej zóne.:D
Je na mňa síce svetlejší, myslím, že to je aj o zvyku, ale keď ho správne nakombinujete s oblečením vie spraviť divy.:) Pretože povedzme si narovinu, nie je to typický mŕtvolne korektorový odtieň.:DD Ale svetlá žiarivá broskyňa.:D

SORBET nude broskyňa. Vyššie som Vám spomínla, prečo sa v online košíku ocitol aj tento kus. Z môjho pohľadu ide o tlmenjšiu neutrálnu broskyňovú, ktorej som prišla na chuť minulý týždeň. Ideálna na dni, keď nechcete nič kričavé. Ja po nej začínam siahať čoraz častejšie.

PLAY DATE oficiálne označená ako bledá ružová s marhuľovým podtónom. S privretím očí by som ju označila ako korálovú s výrazným ružovým podtónom. Hneď po prvom vyskúšaní som si hovorila, že je to taká Barbie farba a asi ju veľmi používať nebudem. Na moje prekvapenie som po nej teraz v lete siahla ako po prvej a používala ju v kuse asi 2 týždne, možno aj viac. Ružové odtiene mi sedia, či chcem, či nechcem.:D
Tým, že sú všetky 3 rúže také krémové, môžete vidieť ako dopadla po tých horúčavách, ktoré nedávno panovali. Zmäkla a pri nanášaní sa mi nalepila na okraj, takže som ju musela vždy po narúžovaní "odlepiť", aby som ju mohla zasunúť naspäť.

Zaujímavosťou týchto rúžov je, že v tieni/ prítmií pôsobia výraznejšie/ neónkovejšie. Teda aspoň ja ich tak vnímam. Hovorím, že sú také "pop". Nižšie sú fotky, kde ich mám na sebe. Odtiene nie sú bežné, podľa mňa majú v sebe niečo viac, dodajú perám šťavu:) Čo poviete? Ktorý je Vám najbližší? Videli ste niekde "dupe" takýchto odtieňov? Mne sa zdá, že napr. taký COY by mohol mať dvojníka v UNICORN-e (Urban decay) a privretím očí by si sorbet mohol SORBET nájsť dvojníka vo WEIRDO (Urban decay).

Cenovo ma vyšli 16,40€/ks. Zákon schválnosti, na druhý deň od objednania mi došiel mail so zľavou (20%!!!) na sortiment rúžov!😑 Aktuálne je cena 15,40€/ks.

A tesne po odlíčení. Pigment sa mi na ruke držal aj ďalší deň. Celkom zaujímavé, kedže šlo o pár minutové fotenie.:D

COY:
SORBET:
PLAY DATE:


Poznáte túto značku? Zaujala Vás? Sú odtiene podľa vášho gusta alebo máte radšej neutrálnejšie odtiene? Ktorý by ste si vybrali? 
Ja som dlho premýšľala nad žiarivo červenou Karmou s oranžovým podtónom. No vzhľadom na odtieň/ krémovosť som sa bála o vlastnú "bezpečnosť". Stačila mi jedna skúsenosť s červeným Bourjois.:DD Červené odtiene radšej matné alebo viac oteru odolné.:D

4 komentáre:

  1. ja som mala vždy s takýmito rúžmi problém práve v tom, že mi robil fľaky a vyzerala som ako mŕtvola..nikdy mi takto nedržal na perách ako tebe :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak na ruke sú vidno fľaky, našťastie na perách mi to po ich otlačení navzájom k sebe nerobia, ale tá krémovitosť, mi niekedy dobre lezie na nervy...hlavne pri tom Play date po tom, čo nezvládol horúčavy, musím ho nanášať už len štetčekom, inak je nepoužiteľný..

      Odstrániť
  2. Ten Playdate je krásny! :) Celkom ma táto značka zaujala :D Akurát škoda s tým nanášaním..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a to som ešte nanafotila, ako vie zazžiariť v prítmií;). Najlepšie sa mi nanáša Sorbet, je s ním najmenej roboty:)

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)