streda 16. augusta 2017

EMPTIES (JULY)


Hello krásky! Je čas na pravidelnú bilanciu spotreby. Väčšinu už poznáte z mojich blogpostov, zostáva teda už len také posledné zhodnotenie, či produkt stál za to alebo sa k nemu už viac nevrátim. Vybavíme to teda rýchlo bez zbytočných obkecov. Enjoy!:)

TVÁR:

YVES ROCHER PERFECTING TONING LOTION - som používala na doodličovanie posledných zvyškov. Osobne by som po ňom nesiahla, ale nemám mu, čo vytknúť. Aj keď napr. taká micelárka z Biodermy doodličuje ešte lepšie. Nepredpokladám, že by som si ho kúpila opäť.

CLARINS GENTLE EYE MAKE-UP REMOVER - na môj vkus odličoval pomaly a nie tak efektívne ako Bioderma. Takže ani tento výrobok si nekúpim znova.

FILORGA TIME-FILLER - máte ešte isto v živej pamäti z nedávnej recenzie. Napriek pozitívnym recenziám moju pleť nezaujal až tak, ako by som si želala. Škoda. Viac si môžete prečítať v spomínanej FILORGA recenzií. Každopádne pár produktov ešte čaká na vyskúšanie, tak som zvedavá, či ma očaria viac. Skúšali ste túto značku? Aký máte názor?

FILORGA PERFECT+ - som si kúpila najmä preto, lebo pravidelným používaním by ste mali získať pleť ako "pobozkanú od slniečka". A na niečo také počujem. Už aj preto, že pleť mi slniečko veľmi neopáli a v posledných rokoch sa naň ani nedostanem toľko, aby ma stihlo nejako chytiť.:) Sérum som zvyčajne používala ráno, no efekt nebol veľmi výrazný, asi aj preto, že som večer používala "kyselinu". Keď som však pri mori zvýšila frekvenciu používania na ráno aj večer, tvár sa mi krásne dorovnala k opálenému zvyšku tela. Z používania som očakávala aj nejaké benefity, v podobe rýchlejšie sa hojacich rozrýpaných miest. Nedočkala som sa. Takže zase produkt, ktorý ma nedostal na kolená. Akosi pri ňom nebolo nič, pri čom by som si povedala "wau".

BIODERMA SÉBIUM MASQUE - gumovaciu masku treba naniesť na suchú odlíčenú pleť v rovnomernej vrstve. Už som ju raz mala, no gumovací "skill" som asi niekde stratila, lebo počas celého používania sa mi ju akosi nedarilo používať počas inštrukcií. Pochopiteľne som teda nevidela jej efekt v celej kráse a logicky ma to odradilo od ďalšej kúpy.

BOBBI BROWN SMOKEY EYES MASCARA - myslím, že všetko potrebné nájdete v recenzií, ktorá bola na blogu. Opäť produkt, od ktorého som čakala oveľa viac. Vždy, keď som ju používala, zdalo sa mi, že si po riasach behám polosuchou kefkou. Otláčala sa mi pod obidve oči. Za mňa nie. Ale ako sa hovorí, každému sadne niečo iné a napr. baby z českej blogosféry sú z nej nadšené.:)

- GOSH prime'n set púder - , ktorý má dvojaké využitie. Buď ako báza pod make-up (nikdy som nemala odvahu, ho takto vyskúšať), alebo na zafixovanie/zmatnenie make-upu. Osobne som dúfala v také to zmatnenie, ktoré nezabije živosť pleti. No môj dojem bol, že práve toho som sa dočkala. 

- benefit EyeBright - som tu už spomenula niekoľkokrát. Kúpila som si ho omylom, pôvodne som chcela produkt určený na rozjasnenie pod obočko. A kedže sa mi zdalo, že ho snáď nikdy neminiem, začala som ho používať namiesto bázy pod očné tiene.

- Hartmann odličovacie tampóny 100% bavlna - majú milý obal, no každý tampón mal inú kvalitu, jeden tenší, druhý hrubší. Akosi ma to odradilo od ďalšej kúpy, aj keď práve tieto sú z výhodného balenia, takže sa tz ešte isto podobný obal objaví.

TELO:

- laufwunder krém na suchú kožu nôh - Dá sa použiť aj na veľmi suchú pokožku rúk. Mne zachránil ruky, keď sme pred rokom strhávali tapety a to najmä preto, že nechával jemný ochranný film. Na bežné použite by som ho však práve preto nevolila.:D Na nohy fajn.

- Bohemia Herbs tekuté mydlo "med&kozie mlieko" - s blahodarnými účinkami olivového oleja, extraktu z medu včely medonostnej a kozieho mlieka, ktoré v kombinácií s ďalšími ošetrujúcimi zložkami bojuje proti nadmernému vysušovaniu. Ja som toto mydlo používala na sprchovanie. Páčilo sa mi, že ozaj nevysušovalo. Na druhú stranu bolo však dosť tekuté a nie tak výdatné ako som zvyknutá, takže som ho na jeden raz som ho spotrebovala celkom dosť. A tým, že pumpička ho dávkovala pomenej, musela som ju stláčať opakovane niekoľkokrát, čo bolo dosť otravné!:O

- emozioni di toscana sprchový gél -, ktorý mi až tak "morskou" vôňou nesadol, zato však nevysušoval.


VLASY:

TIGI HEAD BAD "Smoothing lusterizer" - z rady S faktor. Je až vtipné, že pokiaľ je nejaké balenie väčšie, človek netrpezlivo očakáva, kedy ho konečne minie. A keď príde ten čas, vy zrazu zistíte, aký bol ten produkt fajn. Ako pri tomto. Krotil drobné vlásky, dodával vlasom lesk, aj keď pri ostrejšom pohľade sa na vlasoch dali spozorovať tie neprirodzené "trbietky", ktoré boli nenápadne zaobalené v krémovej konzistencií. Vyhladzoval vlasovú štruktúru a nezaťažoval vlasy.
Ako je mi za ním ľúto. Zároveň sa trasiem na ďalšie produkty, ktoré už mám  vyhliadnuté. Proste ten svet kozmetiky je tak pestrý, že by bolo škoda zostať pri tomto. Myslím, že by ma začal nudiť, aj napriek svojim kvalitám. Veď aj z tohto som mala už časť minutú a napriek tomu mi zvyšok vydržal dobrého pol roka! A tie trblietky? Čo Vám ja viem....

NECHTY:

- CHINA GLAZE "POOL PARTY" - sa mi veľmi páčil vo fľaštičke. Dokonalá šťavnatá žiarivo červená. Na moje nemilé prekvapenie schla domatna a odtieň bol úplne iný. Pre mňa až "škaredý".:/ Na fotkách sa pravidelne javil ešte oranžovejšie než v skutočnosti bol. Výdrž typická pre China glaze laky, nič moc. Preto sme si v júli povedali definitívne "bye". 
Farbu môžete poobdivovať TU a akcent dodal napr. TEJTO manikúre.

- CHINA GLAZE "SUN OF A PEACH" - zahviezdil napr. v tejto a tejto mani. Výdrž bola nulová, čo znamená, že som ho musela každý deň prelakovávať. Vďaka tomu som lak dominula za 2 týždne. 

- essence gel-look topacoat - síce neschol tak rýchlo ako rýchloschnúci lak, no mal lepšiu výdrž ako rychleschnúci. Nepopraskal sa počas nosenia a dodal podkladu lesk ako pri gélovkách. Spravil na mňa dojem, no znova si ho už nekúpim. Akých lakových favoritov máte vy?


15 ks je celkom slušný výsledok a keby ho nevidím na vlastné oči, neverím, že je niečo také možné. Ale je tu august a s ním ďalšia výzva dominúť načaté produkty.:) A ako ste na tom so spotrebou vy? Vyskúšali ste nejaký zo spomenutých produktov alebo Vás nejako zaujal? Dajte mi vedieť v kometároch! 

2 komentáre:

  1. Hartmann odličovacie tampóny som si celkom obľúbila, ale tá rôznorodosť ich hrúbky ma taktiež celkom zmiatla :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak aspoň viem, že nemám nejaké "chybné" balenie...:DDD

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)