utorok 29. júna 2010

Solar sublime

Konecne sme sa dockali slniecka.:) ved bolo na case mnohym uz ani neprislo, ze je leto.
No je tu a netreba zabudat ani ani skodlive slnecne luce, preto by sme nemali zabudat aj na ochranu vlaskov. Ved nie nadarmo sa hovori vlasy koruna krasy.

Vybrala som si troch zastupcov slnecnych pripravkov na vlasy.
Ako prvy najlacnejsi Balea haircare. Chcela som usetrit a tak som si z ponuky vybrala prave tento. Tuto znacku najdete v Dm. Popravde neviem ci od minuleho roka zdokonalili techniku, no akosi ma nenadchol. Dokonca som kupu olutovala kvoli voni, bola mi protivna nijak vyrazna, ale nemusela som ju. Rozhodla som sa ju vsak dominut a tak ju tento rok poctivo minam. A uz mi nevadi ani vona. A ci ucinkuje neviem zodpovedne posudit. Druhykrat si ju vsak uz nekupim. Pripada mi vsak, ze vlasy sa mi uz tak nelesknu.Balenie sa mozno uz zmenilo, nekupovala som ho tento rok. Ako hlavne osetrujuce zlozky su vypichnute Vitamin B5 a avokadovy olej.



Druhym v poradi je BC Bonacure. Kupila som si ho na zaklade toho, ze som z tejto rady mala bezny sampon nazov si uz nepamatam, no bola som s nim spokojna. Vlastne uplne prvym produktom z tejto znacky bola dvojfazova kura. Po case som vsak mala pocit, ze mi az moc zjemnuje uz moje aj tak dost jemne vlasy. Ale podme poporiadku ked som v kadernictve zbadala ponuku, ze ked si kupim sampon dostanem aj tento ochranny sprej, kto by odolal. Sampon som minula a tento prostriedok mi este ostal. Ako som uz spominala je dvojfazovy tazke ho treba pred pouzitym pretrepat. Mozte ho nastriekat na suche alebo mokre vlasy. Je definovany ako sprej na ochranu pred Uv ziarenim. Vona sa celkom da. A zanechava na vlasoch jemny lesk. Dostanete kupit v kadernictvach a specializovanych obchodoch.



Tretim vlasovym sprejom je Loreal solar sublime, podla neho vlastne aj dnesny nazov prispevku.
Patri medzi mojich favoritov mam s nim uz skusenosti. A dokonca nan neda dopustit ani moja mama, co je uz co povedat, lebo je trosku narocnejsia. Ma vytvorit okolo vlakna jemny ochranny film aj vdaka zlozke mexorylu. Predaj v kadernictvach a specializovanych obchodoch.



Ja na podporu pouzivam este aj vyzivujucu a regeneracnu masku. Netreba jej nanasat moc, aby vam vlasy zbytocne nezatazila. S tymto produktom je takztiez spokojna aj moja mama, ktora ma jemne vlasy a tak sa maskam uplne vyhyba. Vlasy mam po nej hebke, pruzne a leskle. Davam si ju podla toho ako moc som na slnku pokial intenzivne tak raz za dva- tri dni. Doba posobenia je 2-3 minuty. A vona mi pripomina citrusy.



Pre zvysenie ochrany je idealne si na slniecku zakryt vlasy nejakym siltovkou, satkou pripadne prehodit uterak.

A nezbudnite chranit ani vase oci, ale to vam asi pripominat nemusim....
p.s. ja som si musela zaobstarat na slnecne tvrde puzdro, lebo som mala moc velku spotrebu okuliarov.

3 komentáre:

  1. Jo, na fotkach jsem to ja :))) Co udela dobry fotak :))
    Rada te zase uvidim na svem blogu!
    xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A, moc dekuju :)))
    Urcite - ziju momentalne v Rakousku :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj ja dakujem za navstevu a komentar a mas fest dobre fotky:)a budem rada ked niekedy navstivis moj:)teda ak ta zaujal..

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)