štvrtok 29. júla 2010

3 eyeshadow colours in one set, Manhattan


Opat tu mame 2 setiky 3 ocnych tienov Manhattan. Ku kazdemu je pribaleny aplikator ako to uz u ocnych tienov byva. Skusala som sa malovat aj s nim aj so stetcami, a myslim, ze lepsie je to s danym aplikatorom. Avsak treba si davat pozor a moc netlacit, pretoze aj napriek tomu, ze som netlacila sa mi napriklad z tych bezovejsich odlupovali priam kusky. Su dost praskove a trosku sa drobia. No ked pridete na to ako, celkom to s nimi ide.


Predstavime si tuto paletku. S nazvom Rosewood effects. Az teraz ma napadlo ako radi davaju kozmeticke firmy nazvy Ako Rosewood:) S touto som spociatku mala problem pri nanasani. Lebo napr. pri tienoch L´oreal som zvyknuta na inu konzistenciu a mensiu drobivost. Tieto mi pripadali take praskove drobiace, takze druhykrat by som si ich kupu asi dobre premyslela. A dalsim bodom je, ze mi celkom nevyhovuju taketo pasiky s tienmi, skor mam rada sirsie ako na Lóreal tienoch, co vsak zavisi aj od zvyku.




Druha paletka ma nazov Smokey effects, a teraz mozte posudit vysledok na ociach:



Aby som nezabudla nie su privelmi pigmentove, skor tak priemerne. Vidite aj na poslednom obrazku, ze cierna nie je az tak velmi cierna...

p.s. dost rychlo sa minaju, mam ich otvorene tak tyzden a pol a pri tej prvej paletke najbledsieho odtiena uz vidim dno, sprvu som si myslela, ze som si tam zaniesla iny tien, ked som videla cosi tmave. Lepsie sa prizrem a vidim, ze je to spodok nadoby.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)