štvrtok 23. septembra 2010

I am SAD

Dneska bude prispevok bez obrazkov teda mozno ich sem casom doplnim, ale....
Hmm, vcera som sa narychlo rozhodla zbehnut ku kadernicke s mamou, chcela som len trosku zastrihnut konceky. Raz som bola u jednej, ktorej som vysvetlila, ze to nechcem do postupna, ale len prestrihat a zachovat dlzku. Ostrihala mi to po pramienkoch a ja som bola spokojna, citila som sa ako hviezda. Nikdy som nedufala, ze mi to tak super ostriha.
A teraz? Ze ako to chcem? Vysvetlila som jej...nechapala. Potom, ze ale len na sucho, lebo ine uz nestihne. Pokial neviete o co sa jedna, ide o to, ze vam vlasy neosprejuje, ani nenamoci skratka vody ani ziadneho zvlhcovaca sa ani nedotknu. Tak ma nestrihali ani, ked som bola mala. Mala som obavy, ale az neskoro som si uvedomila, ze vlasy su uz riadne kratke.
No a z povodneho jemneho zastrihnutie, mi zobrala tak 15cm:(((
To, co som rok pestovala je v cudu. Mozno to bude zniet detsky, ale poplakala som si veru aj.
Neska sa citim trosku lepsie, ale ten prvotny sok stal za to.
Asi by som to inak brala, keby idem, ze ostriham sa. Ja som vsak sla s tym, ze sa dam zastrihnut.
To je asi vsetko.
Prajem Vam krasny zvysok dnesneho vecera.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)