streda 15. septembra 2010

My first C

Tak ako sa mate?
Dlhsiu dobu som to neprispievala, na predchadzajuci clanok, len tolko-rozhodla som sa, ze tomu dam este sancu uvidim, ci ma to chyti, skoncit mozem kedykolvek....

Moja nepritomnost bola sposobena navstevou metrolopoly mody? Pariza.
Postrehla som tam akurat, ze clovek sa moze slobodnejsie obliekat, ale asi tak ako vsade vo svete. Vsetci hned nekukaju, ak mate oblecene nieco vynimocne. Tym myslim napr. ked si u nas obujete topanky s podpatkami a pekne si to vyklopkavate po chodnicku, vsetci dvihaju hlavy a pozeraju. Tam nie. Mozno to bude sposobene aj tym, ze doprava je tak hlucna, ze klopot ani nezacujete. :)
To co sa kedysi hovorilo o Parizankach, ze nosia len ciernu a cerveny ruz, tak to uz neplati, skor uprednostnuju prirodzeny vyzor, a myslim, ze pravych Parizanok som ani nestretla. Ale roznorodoch narodov je zarucena. Aby som Vas tu vsak nenudila len "suchym"textom, v buducnosti sa mozte tesit na fotky, a ze ich teda je.:)))

Nedavno som si "poridila" lak z dielne Chanel. Velmi popularny odtien. A zvysok mozte posudit na fotkach. Ospravedlnujem sa za kvalitu, ale akosi mi zblbol fotak.


Mimochodom, zaujmalo by ma ake prispevky by Vas zaujmali, prip.ktore oblubujete. Inspirovala som sa jednym blogom a tak dam na vyber:
1, kozmetika, ake novinky mam, ake su
2, co noveho som si kupila
3, co nosim
4, cestovanie
5, mnamky, alebo co som zase kuchtila:)
Budem rada, ked si vyberiete:)
Krasny zvysok dnesneho volna!

4 komentáre:

  1. ahoj, prosim kolko stoji taky lak? pocula som ze okolo 20euri

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zalezi to od predajne, vo Fann-e za 26eur, ale pokial Si vo Fann klube mas zlavu 10%. Na internete som videla aj za 20-22eur.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. diky....tak predsalen to je pravda....riadna cena teda..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná barva, já mám od Chanelu parfém :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)