utorok 12. októbra 2010

Crazy vs. classic

Inšpirovaná poslednými nechtami som si chcela spraviť nejaké podobné. Teda najskôr som zvolila ružové, no táto farba sa mi zdala paradoxne "kričavá", a preto som sa rozhodla pre zmenu. 
Odlakovala som ich a zvolila nenápadnejší 420 Caramel Cashmere Astor
Pekný názov však.:) A áno podobá sa na ten Astor, ktorý tu už bol, no tento mi pripadá zlatavejší, zatiaľ čo ten druhý troška oranžovejší, aj keď základ majú oba takpovediac "nude"-bežový.


 Pôvodné nechty, ktoré som veľmi rýchlo zmenila za iné. Odpustite prosím, že sú namaľované ako, keby ich maloval malý školáčik (hádam aj ten by to zvladol lešpie), každý má niekedy svoje dni. A ja som akosi nemala vôbec náladu na lakovani. Na nalakované nechty som si však tak navykla, že mi nechty bez laku prídu ako "holé". 

4 komentáre:

  1. Ta barva nahoře je krásná..Ta dole se mi moc nelíbí ,ale s tou stříbrnou je to výboný nápad..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. karamelovej mě dostal!

    http://blondies-miau.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)