sobota 13. novembra 2010

Bioderma, Sensibio H2O

Najospevovanejšia pleťová voda, ktorej dovolím si tvrdiť patrí vo svete NUMBER 1:
BIODERMA.
Ešte sme si ju tu oficiálne nepredstavili, a dnes je tá pravá chvíľa
Micelárny roztok vhodný pre citlivú pokožku ( a nielen pre ňu, kedža existuje niekoľko verzií), pleť čistí s rozjasňuje. Vhodná aj na odličovanie očí. Možno Vás to prekvapí, ale trúfa si aj na vodeodolný make-up.
Jej vlastnosti majú byť takéto:

  • má odstrániť pálenie pokožky
  • dokonale a jemne čistiť citlivú a jemnú pkožku
  • zmierňovať podráždenie pokožky a skľudniť ju 
  • má chrániť hydrolipidický film pokožky
  • nemá dráždiť
  • je neparfemovaná, neobsahuje alkohol ani parabény

Použiť ju môžte ráno aj večer, na tvár aj očné okolie. Netreba ju oplachovať,  stačí ju prípadne len osušiť, ja však nerobím ani to. Budete sa s ňou cítiť ako znovuzrodené! Svieža, zavlažená pleť Vám bude toho dôkazom. Takže šup do lekárne po ňu. Ja na túto fľaštičku nedám dopustiť!!!

Translation:
I think it is the most favourite skin lotion. I dare to say Bioderma is World´s Number 1.
Micellar solution suitable for sensitive skin ( and not only, there is several version of this). It cleans skin. Skin is also fresh and shine. It is suitable as eyes remover. Perhaps it will surprise for you, but cleans also waterproof make up.
Properties:
  • to eliminate burning skin
  • perfect and gently cleans sensitive and fine skin
  • reduce skin irritation and keep it calm
  • to protect skin hydrolipidic film
  • does not irritate
  • perfume free, alcohol and paraben free
You can you use it morning and evening to face and eye area. 
There is no need to rinse it, you can only drie skin if is much wet. You feel like reborn:) You must have it!!

8 komentárov:

  1. kupovala som ju uz davnejsie, ako vyhodne dvojbalenie a vysla nejak 20 alebo 24 eur, presne ti neviem povedat.Oplati sa pockat si na akciu kedy davaju 1+1. Momentalne som nasla tuto: http://superlekaren.sk/index.cfm?module=Catalog&page=Product&ProductID=71582, tuto som vsak este nemala, ale myslim, ze super su vsetky. A u Vas v CZ: http://www.lekynainternetu.cz/p/bioderma-sebium-h2o-500-ml/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten odkaz mi nejede ale našla jsem tam nějakou za 17 eur 500ml+500ml zdarma, wow tak to je krásná nabídka :) ale zase nevím, jestli mi bude vyhovovat a brát jí tolik dopředu..? ještě se poptám svojí kosmetičky, nevím ani jakou mám vlastně pleť:D řekla bych, že normální/smíšenou.. tato je citlivou?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zvlastne mne idu oba, ale skus si dat len zaklad:
    www.superlekaren.sk, ta druha
    www.lekynainternetu.cz. A tak to hadam najdes. No podla popisu tejto, co som ti dala odkaz by mala byt skor na problemticku plet, alebo mastnu:
    Čistiaca pleťová voda - produkt originálnej galenickej formy. Účinne rozpúšťa nečistoty a nadbytočný maz. Po použití nie je potrebné oplachovanie a nezanecháva mastné reziduum.
    Vlastnosti :
    odstraňuje nadbytok mazu bez podráždenia pokožky je vyrobený na báze esterov mastných kyselín obohatený zinkovým glukonátom,ktorý reguluje mazotok medený sulfát - pôsobí antibakteriálne.
    Ja mam sice problemticku, ale vyhovuje mi aj ta ruzova na citlivu. Da sa aj dohodnut s niekym a ist napoly, pripadne druhu skusit predat:)(alebo idu Vianoce, tak podarovat;). Fakt akoze s Biodermou mam dojem, ze nemozes slapnut vedla:)Ale kludne sa mozes poradit aj s kozmetickou:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. a este nieco pokial by si ju chcela aj na odlicovanie oci asi by som sla do tej sensibio, sebium je skor na cistenie pleti, proti tvorbe vyrazok a tak. A je asi celkovo univerzalnejsia. Zatial som vzdy mala tuto.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Potvrdzujem! Pouzivam ju uz velmi dlho a nedam na nu dopustit. Odmaluje aj to co ine removery nie...a je taka jemna!

    PS:dakujem za koment :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dakujem za komentar, aj za podporu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mám ho taky, používám na večer na odličování, na čištění pleti mám zase něco jiného :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)