utorok 16. novembra 2010

Volum´ Express Maybelline

Myslím, že najväčšej obľúbenosti sú články o riasenkách. 



Značka Maybelline u mňa patrí k tým preferovanejším, no táto riasenka napriek svojmu názvu
VOLUM´ express turbo boost
podľa mňa nemá oprávnený názov.
Keď ju porovnám  s mojou predchádzajúcou "loréalkovou kolagénkou", nepresvedčuje ma o svojom bombastickom názve. Riasy mi troška vyčesala až po asi 3 nanesení vrstvy, navyše mi pripadala (áno, áno, zase idem zrovnávať), akoby proti tej Lórealovej bola vyschnutá. Samozrejme, že nie je, ale asi sa to tu zvrhne na porovnávanie týchto dvoch riaseniek.

Ku kartáčiku:
- vyhovuje mi jeho tvar, nemám rada tie plastové, nejak si ani na ne neplánujem navyknúť a táto k nim rozhodne nepatrí. Jemne sa približuje k tým klasikám z Loréalu, ale len približuje.
- pekne hustý.

Množstvo náplne:
- proti "kolagénke", ktorá priam náplňou preteká a mnohí majú skôr problém si zvyknúť namaľovať sa s toľkým množstvom, táto na mňa pôsobí smutným suchým dojmom. Isto by som si však časom zvykla. Veď, vždy je to sila zvyku.

Balenie:
- klasické plastové, nič nové nič staré. Jemný oválny tvar. Niekomu sa môže horšie držať.

Vhodosť:
- vhodné aj na citlivé oči a nositeľky kontaktných šošoviek.

Čo sľubuje?
- 5x väčší objem (povedzme si pravdu do očí, čo tam nemáte to tam nedáte, alebo ľudovo zo 100% by som chcela videť ako spravia 500%), ale my ženy radi čítame pozitívne výsledky. Sú však lepšie riasenky, ktoré dokážu niečo stvoriť.
-ultra fast, ževraj strašne rýchlo. No neviem, neviem, zaváňa mi to tu klamstvom. Rada spravím jeden ťah a vidím výsledok, ale tu ľudovo (opäť)- skutek-utek.
- in one clean sweep - no clumps. V preklade jedným ťahom, bez hrudiek.

VERDIKT: NEODPORÚČAM!

Bez riasenky
                                     
A zvyšok obrázkov už "s"




Rozmýšľam o zmene adresy a názvu blogu. Čo Vy na to? A ešte niečo, nejak ma teraz nenapadajú vhodné nápady..., takže príjmam návrhy a vopred ďakujem!!!

2 komentáre:

  1. Ja jsem zjistila ze mi normalne vyrostly rasy asi o 1-2mm od doby co si mazu oci kremem Q10 od Balea...je to silene...
    moje stalice je 2000 calories

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fuha, tak to som este nepocula, že z krému,a s tou 2000 calories mas pravdu:), k tej sa vzdy oplati vratit, no ja rada skusam nove;)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)