nedeľa 6. novembra 2011

Jedálniček 3

Photobucket
Úprimne ma potešilo, že Vás zaujala aj rubrika "Jedálničkov". Tentokrát som sa snažila, aby som ho stihla zverejniť ešte pred úplnou nocou. 
Začneme na raňajky: klasická ovsená kaša. Dá sa pripraviť vopred večer, takže ráno si ju nájdete hotovú a už sa nezdržujete, alebo si ju môžete rýchlo uvariť. Príprava nie je problém. Väčší Vám spôsobí to, že kaša je vriaca, takže pokiaľ na ňu máte chuť, ale ráno rátate každú minútu, treba si ju pripraviť vopred:).
Jej prípravu zvládnete ľavou zadnou. Do hrnca dáte šialku a štvrť vody (niekto ju obľubuje s mliekom), odvážite asi 50 g vločiek a celé dáte hriať na šporák. Popritom do nej vhodíte hrozienka podľa chuti (ja si nasypem trošku do šialky a zároveň ich v nej aj opláchnem) a troška soli a cukru, podľa chuti. Troška premiešate. Necháte chvíľku zovrieť a môžete papkať. To sa mi na nej páči. uvarí sa takmer sama.
Pokiaľ máte radi sladšie povrch posypte škoricovým cukrom. Mne vyhovuje aj bez.

Na desiatu si dáte zdravý banán. Obsahuje vitamín B6, tá Vám dá do poriadku hladinu glukózy a tým Vám zlepší náladičku. (Dosť podstatné, kedže sa skôr stmieva, je málo slnka...hm, žeby "depka" na obzore?) + dokáže zasýtiť:)
Photobucket

Na obed som si pre Vás pripravila viaceré variácie. Špaldové cestoviny s rajčinami posypané syrom. Zdravé chutné. Môže sa podávať aj bez syra.:)
Photobucket

Alebo zdravá šošovica obsahujúca potrebné bielkoviny. Ozaj obľubujete strukoviny?
Photobucket

A kedže jesenný čas prichádza ruka v ruke s chrípkami a rôznymi virózami, treba zvýšiť prísun vitamínu C, ktorý spoľahlivo nájdete v kapuste a kapustnici. Taká predpremiéra tej vianočnej.
Photobucket

Na olovrant pomaranč. Hovorila som Vám už o prísune vitamínu C?:D
Photobucket

A na večeru niečo s mozzarelou, napr. priamo s bazalkou, kedže tie kvetináčové bylinky u nás akosi nedokážu prežiť. Mňam;)
Photobucket
Čo Vás zaujalo z dnešného menu-čka?
Na čom ste si dnes pochutnali Vy?
Krásny večer!

8 komentárov:

  1. ja by som si dala všetko..hlavne banááány, tie milujem a jem skoro stále :) s ockom sme takí banánomilní...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mňa zaujala tá mozarella, ešte som sa nestretla s bazalkovou :) to si kúpila v nejakých špecializovaných potravinách? lebo som ju ešte nevidela :)
    a ovsenú kašu som si robievala, ale snažím sa posldenú dobu nedávať si čisté mlieko, lebo mi to dosť dodrbkáva trávenie... no a predtým som si do nej dávala oriešky miesto hrozienok, lebo tie nemusím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nina: no banany mozem aj ja, len teraz je sezonna jablcok:) tak musim zase tie, lebo uz nebyvaju moc akcie na banany v obchodoch..

    stylish fox: :)

    dolcezuzka: normalne v bille som ju kupila a maju ju myslim vsade:), a tu ovsenu aksu si robievam z mlieka, raz som sa sekla a robila si ju ako krupicnu s mliekom, ale zdala sa mi strasne syta a hutna, takze vodova mi vyhovuje viac....

    OdpovedaťOdstrániť
  4. och! z tohto milujem všetko :) stále mi len chute robíš :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mnam no same fajnotky, strukoviny mam rada, sosovicova a fazulova polievka je u mna naj a o kapustovej ani nevravim, to je srdcovka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jezis tu kapustnicu mi tu ani neukazuj ja som tu v prdeli uz niekolko mesiacov a zial neviem si ju uvarit a vlastne kyslu kapustu nepredavaju...
    ja som 4 den na zdravej-a snad dietnej strave...uvidime co to da,ale takyto blog o chudnuti som mala 2 roky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mňam cestoviny ♥ tieto tvoje posty sa mi veľmi páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)