piatok 23. decembra 2011

Let´s celebrate!

Photobucket
Súťaž je ukončená, výhercov už poznám a o malú chvíľku ich budete poznať aj Vy!
Teším sa, že Vás ceny potešili. Za všetky milé komentáre Vám moc ďakujem, ste to Vy a Vaše ohlasy, ktoré ma (snáď) posúvajú ďalej. A tí, ktorí ste nevyhrali nezúfajte v budúcnosti isto budete mať šancu zapojiť sa do ďalšej. Do komentárov môžete napísať, čo by Vás potešilo ako cena nabudúce:).
Prichádza, tá očakávaná chvíľa. Tento moment by si zaslúžil fanfáry.
Výhercami sú:
Photobucket
Baby som už kontaktovala a očakávam ich adresy, aby som im ceny mohla poslať. Gratulujem!!!

A pre tie, čo nevyhrali aspoň milý obrázok na zlepšenie nálady! Keby ste ich videli naživo neodolali by ste a tiež by ste si ich "ohmatali". Svietici pavúci:), s gumennou "srsťou". Cool:)))
Photobucket
Ďakujem Vám za účasť!:)
Krásny deň!

p.s. Pre tie, ktoré sa pýtali odkiaľ diáre sú, kupovala som ich v trafike (novinovom stánku), ale už som ich videla aj u nás v papiernictve a dokonca aj v knihkupectve, takže treba chodiť s otvorenými očami, verím, že na ne natrafíte!

8 komentárov:

  1. jabadabaduuuu, teším sa z výhry... krásny darček na Vianoce, ďakujeem :))
    a tí pavúci! peckoví sú!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratuluji holkám k výhrám :) Na mě jeden z těchto diářků bude čekat pod stromečkem, tak jsem se ani soutěže neúčastnila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dievčatám gratulujem :) tie diáre sú skvelé ...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hi!! How are you?
    Merry Christmas! :)
    Kisses and hugs!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ti pavouci! Tož ti jsou :D Jinak slečnám gratuluju a tobě přeju krásné Vánoce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tie pavúúúky som aj ja videla!! :D su fest podarené :D a tiež som ohmatávala :) tuším že som ich videla v tescu ale nie som si istá :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)