sobota 31. marca 2012

Nedokonalosť?

Minule som sa pokúšala využiť farebnú linku klasickým spôsobom. Vďaka nepodarenému štetčeku sa mi to však tak celkom nedarilo. Stále je, čo zlepšovať. Čo ma však potešilo bolo zdokonalenie čiernej linky:).
Keď som tak pozerala na seba v zrkadle s farebnou linkou na oku, v duchu som si povedala, že to nie je také zlé. Nie je to "kanárikové" líčenie, hýriace všetkým farbami, ale zato príjemné pritiahnutie pohľadu okoloidúcich. Aspoň v takú reakciu tajne dúfam:D. Veď hnedá a tyrkysová k sebe idú.
Keď sa bude hodiť k zvyšku outfitu, hovorím si prečo nie?
Možno z toho bude ďalší príspevok:) a ja odhodím zábrany.
Ako ste na tom s farebnými linkami?
Takto to vyzerá, keď sa fotí mobilom...
Blog "My sweet strawberries" už aj:




alebo klasicky na:


Viem, že tento mesiac to s príspevkami nebolo nič moc, ale bola by blbosť sedieť pri pc, keď vonku svietilo slnko. 

Majte sa!

17 komentárov:

  1. Líbí se mi to, náhodou na oku si s barvami můžeš vyhrát :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fajniee;)







    zapraszam do obserwowania;) ja już to dawno zrobiłam;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. taky chci umet takovou linku!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mě se to moc líbí, ale stále zdokonaluji černou, k barevným jsem ještě nepostoupila:)...ty je máš krásné...M*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Právě u nás probíhá GIVEAWAY!
    budeme rády když se zůčastníš a zkusíš štěstí :-)
    http://handbagforladies.blogspot.com/2012/03/g-i-v-e-w-y.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásne :) a na to, že mobilom, tak aj skvelé farby

    OdpovedaťOdstrániť
  7. barevné linky jsem si zamilovala a sama plánuji nákup nějaké odvážnější barvičky :) ta modrá je úžasná!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. a ta modra linka je aka znacka? a paci sa mi to :) a ja mam pozitivny vztah k farebnym linkam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. gosh:), tato: http://mysweetstrawberries.blogspot.com/2012/03/hello-caribbean.html

      Odstrániť
  9. Ta tyrkysova je uuuplne nadherna, nikdy by ma nenapadlo k mojim hnedym ociam si kupit tyrkysovu, inspirovala si ma. A podla mna to je pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Wow. Tohle bys měla někam poslat, do nějakého magazínu. Strašně by ses hodila jako redaktorka Beauty rubriky:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. teeda,, to vypadá skvěle,, ty barvy,, nice <3

    OdpovedaťOdstrániť
  12. krásný! ale zajímal by mě, jak to vypadá jako celek s obličejem:)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)