streda 12. decembra 2012

Kto uhádne...?

Malá kvízová otázka? Čo myslíte, že znázorňuje tento môj detail na prstenníčku.
(Aspoň budem vedieť ako veľmi sa to ne/podobá.)
Jednoduché, pre niekoho možno infantilné oživenie francúzskej manikúry. V tomto prípade so sebou nie som spokojná. Prerábala som ho niekoľkokrát a až vo finále som prišla na to, čo som mala vedieť už na začiatku. Ale veď sa hovorí, že sa učíme na vlastných chybách...Nabudúce to bude lepšie!
Photobucket
Použila som:
ESSENCE nail art pen "spacy pink"
"no name" čierny zdobiaci lak
ESSENCE žltý Yellow fellow
PUPA French manicure, (ktorým som však sklamaná. Podľa toho, že má byť na biele špičky, som čakala nejak upravený štetček, rýchlejšie schnutie a celkovo prácu "od ruky". Pripadal mi ako klasický biely lak vo fľaštičke s názvom "french manicure".)
Photobucket
Tentoraz som pripravená na kritiku;) Váhala som, či to sem dať.
Krásny večer!

p.s. Kto nevedel, snažila som sa o umelecké stvárnenie "Hello kitty":)!

44 komentárov:

  1. Hello Kitty, to je ako pre mňa robené! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uz v nahlade som vedela o co ide :) krasa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hello hitty :D jasné ako facka. je to milé :) moja sestra by sa za tým potrhala

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hello Kitty, to je jasné, aj keby bola zlá, tak nie je, to je HELLO KITTY proste, nemôže byť zlá.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. niektoré deti by ťa mohli "sprdnúť" že hello kitty má mašličku na druhej strane! :D inak je to super, ale pre mňa je všetko čo ty vytvoríš (hlavne na nechtoch) super lebo ja som krivá :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak mne šlo o to aby bola "iná":DDD, ale popravde ju nemam ani nastudovanu, ci ma vzdy tu maslicku na jednej strane alebo smie podvadzat a mat ju aj na druhej. Btw. Nie je problem odzrkadlit fotku a hned ju bude mat na tej spravnej:DDD a dakujem!:)

      Odstrániť
    2. dajme tomu, že teda toto je Mimmi, sestrička - dvojička Kitty, ktorá má pre ľahšie rozpoznanie mašličku na druhej strane :-)

      Odstrániť
    3. vidíš to by ma ani nenapadlo:))))

      Odstrániť
    4. treba sa obrátiť na znalcov tejto postavičky :-D :-D :-D

      Odstrániť
    5. ja som to myslela samozrejme zo srandy ;) len raz jedna baba spravila dcérke hello kitty tričko (tými farbami na textil) a tá jej na to povedala že čo to je za čudnú mačku že hello kitty má mašličku na druhej strane :D tak preto som si na to spomenula ;) samozrejme nechty sú krásne :)

      Odstrániť
    6. ved neboj, ja som to tak zobrala:), aj som cakala nejaku takuto pointu:DD

      Odstrániť
  6. Já to poznala! :D

    Gratuluju k sedmi stovkám čtenářů! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. super, teším sa!:), jeej ani som si nevsimla, ale velke dakujem patri prave vam, lebo sa tu na tomto celom podielate!:)

      Odstrániť
  7. Já jsem Hello Kitty poznala hned! Je to super;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. kto by vďaka mašličke nespoznal Kitty, moju milovanú Kitty :-) už sa teším, keď sa s ňou budem babrať ja :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Náhodou je to pěkné, roztomilé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jasne ze je to Hello Kitty - podla mna sa ti to vydarilo na prvy pohlad:)

    Inak nezabudni sa zapojiť do mojej predvianočnej Ziaja giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nakoniec si sa teda neriadila mojim fotopostupom? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Arvi, tento som mala na plane este skor ako si mala postik s tvojou HK, ale neboj dostanem sa aj k nej. Myslim, ze to mi pojde troska tazsie:))

      Odstrániť
    2. Ale určite to zvládneš ;) Tak sa teda teším aj na ďalšiu Hello Kitty, aj keď podarená je aj táto :)

      Odstrániť
  12. Srdečne všetkým ďakujem za reakcie, veľmi sa z nich teším!:) Ani som nečakala, že bude mať také pozitívne ohlasy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Také se mi to líbí, tu mašličku máš udělanou moc hezky.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Veď sa to neskutočne podobá :) také zlaté a infantilné oživenie, fakt dobrý nápad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. The Naildesign is so cute. <3

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Mám na to rozporuplný názor :D na jednu stranu se mi to fakt líbí! na druhou.. všechno ve mě je proti hello kitty :D
    Ale výsledně ve mně asi asi vyhrává "+" :D :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. zlatučkééé:D mne sa to páči...

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)