pondelok 17. februára 2014

The crown

Akosi som v poslednej dobe zlenivela. Už celú večnosť sa chystám napísať nejaký zmysluplný článok o niečom inom ako o nechtoch. Vždy si poviem už ..., už...a stále nič. Aj vy to tak mávate?

Podobné nechty ste už isto niekde videli. Žiaľ doma nemám ideálny lak, preto som zimprovizovala so SALLY HANSEN. Presný odtieň si už nepamätám, ale už sa tu objavil. Na fotkách tiahne dožlta, čo sa mi moc nepáči. Radšej by som nejakú romantickú ružovú:). Veľmi sa mi taká páči, no videla som ju hlavne na gélovkách. Nechty potom pôsobia tak sofistikovane.

P.s. A k tomu názvu...kamienky mi pripomínajú korunku:). Aj Vám?

2 komentáre:

  1. Hezké nehtíky :) a vůbec mi nevadí tvé články o nehtíkách je to skvělá inspirace!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)