utorok 9. septembra 2014

Pink and grey

 photo 107_zpsb4da8f8b.jpg
To viete, keď si niečo obľúbim, neviem sa toho vzdať. Plus mi vyhovuje, že nemusím alebo môžem vymýšľať nové kombinácie. Veď som Vám spomínala, že po týchto džínsoch som toto leto dosť často siahala. Tentoraz som šedé tričko oživila ružovými lodičkami, ktoré mi tento rok celkom prirástli k srdcu! Preto mi až tak nevadilo, že sa nám fotky na prvýkrát nepodarili a my sme ich museli prefotiť. No dobre, bola som z toho rozladená;), ale kto by nebol:D...

Tiež som sa posnažila a začala som dávať fotky vo väčšej veľkosti, ale to isto vášmu pozornému oku neuniklo:). Zmena k lepšiemu?

Čo prirástlo v poslednej dobe k srdcu Vám?
 photo 206_zpsf8f6421b.jpg
 photo 204_zpsdf352d3e.jpg

 photo 201_zps262adb35.jpg
 photo 202_zps70b3fee6.jpg
 photo 205_zps82b01f47.jpg

14 komentárov:

  1. Naozaj majú peknú farbu a aj vyzerajú dobre! Celkovo chválim Tvoj look :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Kati, ja by som na nich brala inak pripevnený opätok, ale inak sa nemôžem stažovať:)

      Odstrániť
  2. Krásne fotky! :) Tie topánky sú super!! :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné. Veľmi ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc hezké botičky! Pěkný outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Šedou s růžovou mám taky hrozně ráda. Skvělý outfit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som sa práve obávala, že keď mám hnedá vlasy veľmi mi nepôjde, predsa len šedá ide viac blondínkam, ale s troškou opálenia nie je myslím zlá ani na mne:)

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)