nedeľa 9. novembra 2014

EMPTIES

 photo 211_zps21c7997d.jpg

Vopred Vás upozorňujem, že toto nie je spotreba za predošlý mesiac;). A kedže je toho pomerne dosť ,nebudem zdržiavať zbytočnými rečami a hneď prejdem k veci.

DOVE body lotion hydro nourishment (for fast absorning and a light feeling) telové mlieko s ľahkou až vodovou konzistenciou pre normálnu pokožku, vhodné skôr pre tých, ktorí nemajú radi krémovanie alebo nepotrebujú veľmi premastiť pokožku. Ideálne na leto. 
Kúpila by som si ho opäť? Nie, textúra bola na mňa až príliš tekutá, takže mi občas robilo problém, aby mi z ruky nestiekol skôr ako ho nanesiem na kožu. Preferujem krémy, ktoré sú ozaj krémové. 
Btw. nestrácate sa niekedy pri výbere v ponuke Dove krémov? Ja kam idem, tam majú inú ponuku:).Tento mi vlastne priniesla mama z lekárne, myslím, že som ho ešte v normálnom obchode ani nevidela.

ST. MORIZ Instant self tanning mousse recenziu na túto pena na opaľovanie ste si mohli prečítať už TU. Zatiaľ to naj, čo som vyskúšala. Aj bez opaľovania som bola v lete krásne snedá!:).
Kúpila by som si ho opäť? Áno, už mám zásoby:).

CORINE de FARME Eau de rose ružová voda, ktorá garantuje 99% obsahu prírodného pôvodu a 1% syntetického. Pleť nedráždila. Nerozumne som si ju nakúpila do zásoby, čím sa mi celkom "prejedla" a mám neskutočnú chuť konečne poskúšať aj niečo iné. S iným produktom som dokonca prišla na to, že neodličuje postačujúco. Prečítať si o nej môžete aj TU.
Kúpila by som si ho opäť? Nie.

BIODERMA Sensibio H2O v poslednej dobe začínam podvádzať s inými micelárkami, no ešte vždy sa na mojej poličke objavuje:). Oproti Bourjois na mňa pôsobí ľahším dojmom.
Kúpila by som si ho opäť? Áno.

DOVE Caring Protection nourishing shower gel sprcháče od Dove - klasika, ktorá nikdy nesklame. Pokožka je príjemne jemná, svieža a čistá. Vďaka vysokému obsahu prírodných olejov a pokožke prirodzených lipidov pomáha chrániť povrch pokožky počas sprchovania. Článok o ňom bol TU.
Kúpila by som si ho opäť? Prečo nie, takže ÁNO.

BIODERMA Sensibio Tolerance+ som Vám vychválila už TUTU. Tento krém mi dokonale sadol. Má ľahkú textúru, ktorá sa dobre vstrebáva a vytvorí skvelý podklad pod make-up. Je výborný pre citlivú, alergickú a netolerantnú pleť. Posiľňuje ochrannú funkciu pokožky, znižuje reaktivitu nervových vlákien a zvyšuje odolnosť a toleranciu voči stresovým faktorom! Neupcháva póry a pleť udržiava hydratovanú. Na zahodenie nie je ani pumpičkové dávkovanie,
Kúpila by som si ho opäť? Všetkými desiatimi ÁNO!

ESSENCE quattro eyeshadow Odtiene boli príjemné, neutrálne a ak by som hľadala lacnú paletku s neutrálnymi odtieňmi za nízku cenu, myslím, že by som nemala po nej problém siahnuť. Okrem toho posledného najtmavšieho (vľavo dole) mi  farebne sadli všetky. Komplet si ich môžete pozrieť TU.
Kúpila by som si ho opäť? Vyjadrila som sa vyššie:)

BIO KOKOSOVÝ OLEJ všade sa píše o jeho neuveriteľných účinkoch. Ja som tentoraz vsadila na použitie na vlasy, Ako nebolo to zlé, ale nejaké veľké výsledky som nevidela:/. A to som doma behala s igelitovým sáčkom na hlave a "kokosákom" na vlasoch, tak 3 hodiny.
Kúpila by som si ho opäť? Myslím, že NIE:(.

BOURJOIS healthy mix recenziu naň nájdete TU. V tomto prípade sa pridám sa k spokojným zákazníkom. Za pozornosť stojí škála odtieňov, a to skutočne od najbledších!
S krytím (stredné) som bola spokojná, aj keď bez korektoru som sa nezaobišla, Príjemne kvetinovo voňal. Neupchával póry. Mal zamatový "finiš". Vďaka zmiešanej pleti som nevydržala bez prepudrovania.
Kúpila by som si ho opäť? Nemala by som problém po ňom siahnuť opäť. Ale láka ma toľko ďalších make-upov:DD.

MAC Select sheer powder NW15 bolo fajn prejsť naň zo sypkého púdra od Dermacolu, ktorého som mala tendenciu, dať si až priveľa:/. Vlastne som vďaka nemu zistila, že kompaktný púder mi vyhovuje oveľa viac. A hlavne, nie je z neho toľko neporiadku a lepšie sa s ním upravuje aj mimo domova:).
Konkrétne tento od MAC-u zanecháva, vďaka jemnému až takmer krémovému prášku, zamatový "finiš", nedráždi pokožku a neupcháva póry. Samozrejme, že jeho cena je vyššia.
Kúpila by som si ho opäť? Keby mi ho niekto daruje, samozrejme sa nebránim. No teraz ma oveľa viac láka "blot powder" určený priamo na zmiešanú pleť.

INGLOT AMC CREAM FOUNDATION LW300 mám dojem, že jeho odtieň mi neuveriteľne sadol. S odstupom času sa mi páčil aj "finiš", no nie je to nič pre pleť s nedokonalosťami. Krytie je stredné. A hlavne je vhodný pre suchú pleť. Mojej mastnej sa veľmi nepáčil, aj keď ja by som sa asi dokázala presvedčiť o opaku:))). A tiež som mala dojem, že upchával póry.
Recenziu naň a na jeho tmavšiu verziu si môžete prečítať TU.
Kúpila by som si ho opäť? Možno je to tým odstupom času, no je tu možnosť, že by som sa vedela presvedčiť, aby som si ho znovu kúpila. No ako píšem, pre zmiešanú pleť vhodný nie je:/. Takže asi NIE. Btw. testujem nového favorita:D.

DR. KITZINGER SOFT 50 ml hydratačný jemný gélový denný/nočný krém pre zmiešanú a mastnú pokožku, ktorú by mal uvádzať opäť do rovnováhy. Mal by čistiť, dezinfikovať a chrániť pred nežiaducim leskom. Pre hladkú a matnú pleť bez pocitu napätia. Biomimetická staroslivosť o pokožku.
Kedže som bola veľmi spokojná s ďalšími čistiacimi produktami tejto značky, rozhodla som sa vyskúšať aj krém. Sľubovala som si od neho dosť. Žiaľ, moje očakávania sa nenaplnili. Síce som mala čistejšiu pleť, ale nebolo to úplne ono. Na dotyk bola jemná a na pohľad jasnejšia. Dokonca aj matnejšia, ale za cenu mierneho sťahujúceho pocitu. A akné ma tiež neopustilo.
Kúpila by som si ho opäť? Odpoveď viem jasne. NIE!

DR. KITZINGER MASK tvárová maska aktivujúca silu liečivého bahna (spraše) v prospech zdravej pokožky. Prirodzene čistí do hĺbky, uvoľňuje unavenú, nečistú alebo mastiacu pokožku. Príjemne chladí, nevysúša. Použitie: 1-2x týždenne, pri rozšírenejšom akné aj častejšie. Večer po vyčistení naniesť 3 mm tenkú vrstvu mokrými končekmi a nechať pôsobiť 15-30 minút. Potom zmyť.
Niekedy by ma vážne zaujímalo, kto prekladá popisy k výrobkom. Zatiaľ, čo v zahraničnej verzií som sa nikde nedočítala o presnom množstve a už vôbec nie o 3mm aplikovanej masky, odporúčaná doba pôsobenia bola vždy 15 minút. A toto nie je prvý výrobok, kde ma to zaujalo. Pravidelne na to narážam pri iných značkách:).
Krém síce neobstál, no maska mi to svojimi účinkami vynahradila. Pleť som mala čistejšiu, jasnejšiu, matnú a krásne hebkú až som tomu sama neverila. Podobne na tom boli aj póry. Nevysušovala, ani nesťahovala. Aplikovala som ju raz týždenne a niekedy som dobu naschvál pretiahla, no myslím, že to nebolo na škodu.
Kúpila by som si ho opäť? Pravdepodobne NIE. Nie je najlacnejšie a podobný efekt by možno spravila aj iná bahenná maska. Ale za vyskúšanie stála:).

L´OREAL LumiMAgique rozjasňujúce pero, ktoré som používala hlavne pod oči. Niekedy trocha aj na koreň nosa a čelo. Nemôžem sa naň sťažovať, ale asi nepreskočila iskra.:/
Viac o ňom TU.
Kúpila by som si ho opäť? Asi NIE. Idem skúšať ďalej, aj keď nehovorím, že je zlý:). Obal má krásny, ba až luxusný:).

Nedávno som narazila na podobný "smeťový" post, s nápadom, že za každý spotrebovaný produkt je 20 Kč. Tak u nás by to mohlo byť, nech sa to dobre ráta, rovné euro:). Ešte by ma zaujímalo, u koho by sme si to mohli nechať preplácať:)).

Keď sme sa konečne prepracovali na koniec tohto vyčerpávajúceho postu, napíšte mi, či obľubujete takýto typ príspevkov. Prípadne, či Vás nejaký produkt zaujal, vyskúšali ste ho, chceli by ste alebo, či sa niekde rozchádzame v názoroch!
Teším sa na Vaše komentáre!

12 komentárov:

  1. Jo, tyhle příspěvky mám ráda, člověk si v nich najde vždycky něco, co ho zaujme :) Líbí se mi oba make-upy, hlavně Bourjois bych chtěla zkusit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to som rada, aspoň viem, že má cenu v nich pokračovať:)

      Odstrániť
  2. takéto príspevky ja ozaj rada! po tom make upe od Boujois sa musím pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím, že nebudeš banovať:), keď ho vyskúšaš, určite mi daj vedieť ako si s ním spokojná!:)

      Odstrániť
  3. Mám doma ty stíny od Essence a s bází jsou super :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S make-upem Bourjois jsem taktéž spokojená. Škoda toho krému Dr. Kitzinger, ten mě i lákal :)

    Pleť políbená Karibikem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si od neho sľubovala veľa, hlavne preto, že s čistiacou penou som nadmieru spokojná:), takže ma štve, že sa u nás prestal predávať, ale našťastie mám už vyhliadnutú náhradu, ktorá by mala pracovať rovnako:). Inak, ak ti môžem poradiť krém od Biodermy Tolerance+, vážne je skvelý!! Ja mám zmiešanú, citlivú pleť a neviem si ho vynachváliť:)

      Odstrániť
  5. Skvelý článoček :) Mne napríklad kokosový olej pomáha, ale len ak ho zmiešam s medom a olivovým olejom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja Sensibio uz nepouzivam ale na Sebium nedam dopustit :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)