streda 27. apríla 2016

FRESH ORANGE


Hlásim sa Vám s ďalšou neónkovou manikúrou, ktorú som tentoraz doplnila neutrálnejšími odtieňmi. Myslím, že všetky tri farby sa navzájom krásne dopĺňajú. Čo poviete?
Oranžový neón "Push the limit" z kolekcie Adrenaline rush od Orly už poznáte. Tak isto aj biely lak od China glaze "White on white". Na čierne zdobenie som použila čiernu akrylku.
Kedže som troška vyšla z cviku, nail art som prerábala asi 3x. Zakaždým mi totiž voľačo nevychádzalo.:))) Ale ako sa hovorí, trpezlivosť ruže prináša!

Obľubujete neónkové nechty alebo to pre Vás nie je to pravé orechové? 

Prajem Vám krásny večer!:)

 photo 16_zpsmtlryljw.jpg
 photo 1111_zpskx9mipkr.jpg
 photo IMG_4360-side_zpsnxyuo3zn.jpg
 photo 15_zpswqa4kaiw.jpg

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)