utorok 28. februára 2017

EMPTIES (FEBRUARY)


Ahojte! Mám čoraz väčšiu radosť, že sa mi na blog darí prispievať pravidelnejšie ako minulý rok. A radosť mi robí aj každý ďalší spotrebovaný produkt, čo znie možno trošku bláznivo.:DD Ale verte, že to chce aj kúsok sebazaprenia dopracovať sa až na dno;), lebo firmy produkujú každý mesiac nové a nové produkty s pútavými sloganmi sľubujúce aj nemožné. Recenzie ospevujú ďalších x produktov, za ktoré by dali ruky do ohňa, lebo sú také geniálne. A ja mám chuť všetko to vyskúšať. A to si každý mesiac hovorím, že už mám pevný zoznam, ktorého sa budem držať a nepopustím. No mám na mále. Niečo nové pripíšem, niečo škrtnem. To sme my ženy.:D Aby som nebola taká márnivá, dala som si na každý mesiac limit, ktorý sa mi zatiaľ darí dodržiavať. Čo na tom, že v tomto skúšobnom režime fungujem ešte len od začiatku roka, takže prakticky druhý mesiac.:D Opýtajte sa ma ako som na tom, tak v júni.;)
A ako bojujete s nákupmi a kozmetickým "chtíčom" vy?

Ako obvykle Vám dnes vyhodnotím moju spotrebu za február.

TVÁR:
S riasenkou TOO FACED Better than sex som si zase rozšírila obzory. Musím povedať, že ma príjemne prekvapila, lebo riasy pekne rozčesala bez zbytočného zlepenia, zahustila a zvýraznila. Neotláčala sa. Najlepší výkon však podávala prvý mesiac od otvorenia. A bola to asi najťažšia riasenka, akú som doteraz mala. Moje pozitívne hodnotenie sa však odvíjalo aj od toho, že som v čase jej používania, testovala sérum na rast rias Hairplus, vďaka ktorému som mala dlhšie riasy a tie s maskarou pekne spolupracovali.

Pleťovú masku DULCIA na problematickú pleť s výskytom akné som nestihla poriadne zrecenzovať a ona sa medzičasom prestala predávať, čo je veeeľká škoda! Špecifická bola v tom, že ste si ju mohli kúpiť ako "polotovar". V tube sa totiž nenachádza žiadna pasta ani krém, ale prášok. Kto by to bol čakal, však?! Obsahuje kozie mlieko a jogurtový prášok, tieto zložky som cítila z prášku asi najintenzívnejšie, ďalej napr. kaolín, oxid zinočnatý, či prírodné skrášľovadlo "rhassoul" - marocký svetlý íl. Ten je skvelý svojimi exfoliačnými, čistiacimi a detoxikačnými vlastnosťami. Vďaka tzv. "iontovej výmene" je schopný odstraňovať prebytok mastnoty a nečistôt z pokožky.
Poviem Vám, skvelo čistil póry, ktoré boli po jeho použití menšie. Pleť žiarila a bola neskutočne hebká až som sa jej mala chuť stále dotýkať. Pri zmývaní pôsobil aj ako peeling. Skvelý výrobok a navyše "made in Slovakia"!
Update: Tak mi to nakoniec nedalo, trocha som popátrala a vyzerá, že maska sa predáva v novšom obale, len neviem akej je konzistencie. Ale čo na tom, hlavne, že funguje. Podľa recenzií k produktu určite.;)

Odličovacie tampóny bella cotton sa tu už párkrát objavili. Ich hrúbka sem-tam uletí, raz sú hrubšie, inokedy extra tenké. Zatiaľ mi však vyhovujú. Aké odličovacie tampóny používate vy?

TELO:
Tekuté mydlo Nesti Dante s vôňou verbeny som používala na sprchovanie. Nevysušuje a dokonale vonia. Jediná chybička je, že je tekutejšie ako pivoňková verzia, o ktorej som Vám už písala, preto sa míňa rýchlejšie.

Deodorant Bionsen bez hliníka má púdrovú vôňu. Obsahuje japonské minerály. Má zabraňovať poteniu a neutralizovať baktérie, čím pomáha predchádzať nepríjemným pachovým stopám. Mne osobne zanechával biele fľaky, takže nepredpokladám, že by som si ho kúpila znova.

Krém na ruky od značky Alessandro mal príjemnú relaxačnú vôňu, ktorú podporovalo ešte jeho tyrkysové zafarbenie. Najprv som z neho bola nadšená. No z dlhodobejšieho hľadiska už nemal taký ohurujúci účinok. Navyše žmolkuje, čo je dosť otravné. A vzhľadom na cenu si svoj osud spečatil. Viac nekúpim.

Krém na ruky "HANDWUNDER" s výťažkom rastlín a vitamínov (E a A) sa rýchlo vstrebáva, nemastí, na rukách zanechá jemný film. Pokožka rúk je po ňom hebká a vláčna.
Každodennou aplikáciou by ste mali pokožku rúk optimálne chrániť pred vonkajšími vplyvmi.
Vďaka tomu, že som tento krém používala počas toho ako sme intenzívne pracovali na strhavaní tapiet a následnej aplikácií stierky, som si ruky nemusela dávať dokopy nasledujúce 2 týždne. A o priateľovi ani nehovorím.:DD
Cena: 5,80€/ 75 ml. Made in Germany.:)

VLASY:
Maska na vlasy BIODERMA NODÉ S, s ktorou som kedysi bola veľmi spokojná, ma tentoraz až tak nenadchla. Drobné vlásky som mala jemne vylietané z hlavy, čo ma dosť rozčuľovalo. No krivdila by som mu, keby nenapíšem, že mal aj ošetrujúcu funkciu. No som už asi priveľmi zhýčkaná šampónmi Kérastase.:/

Pamätám si akoby to bolo včera, čo som bola z oleja na vlasy label.m Age-Defying Radiance Oil neskutočne nadšená. No časy sa menia a mne po čase tento olej neprišiel taký zázračný ako na začiatku. Zdalo sa mi, že mi po jeho použití doslova povyletovali všetky krašie vlásky, takže som pôsobila strapato. Domíňanie bolo pre mňa teda takým menším utrpením.

Tak to bolo mojich 9 výrobkov za tento mesiac! Ako ste si poradili so spotrebou v 28-dňovom mesiaci vy?:) Dohodnime sa, že si v marci odložíte všetky obaly, ktoré sa Vám podarí spotrebovať a v marcovom "empties" mi do komentárov napíšete koľko ste toho spotrebovali vy? OK?

6 komentárov:

  1. Taky mám vždycky radost když něco spotřebuju, ale nevím, jestli to v březnu vůbec něco bylo :D pokusím se schovávat, ale těžko říct, vždycky na to zapomínám :(


    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to si aj ja hovorím, že veď som tento mesiac ani nič neminula a potom pozriem na sáčok, kde hádžem prázdne obaly a že jééj, toto som spotrebovala tento mesiac?? si vždy myslím, že už mesiac alebo dva predtým:D

      Odstrániť
  2. Ja sa tiez tesim z kazdeho spotrebovaneho produktu, avsak musim povedat, ze mi spotreba ide dost biedne...
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S maskou od Dulcie som bola spokojna. Ta nova ma nielen novy obal ale aj zlozenie. Prakticky ide o celkom novy vyrobok. Myslim ze konzistencia je tekuta podla toho co som citala. Podla mna tu staru stiahli z predaja lebo sa malo predavala. A malo sa predavala, lebo o nej ludia nevedeli. Proste to blogerky v recenziach odflakli :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Riasenka ma zaujala, už dlho dlho po nej pokukujem:) Tiež to tekuté mydlo!:)

    Saja Frey Blog

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)