utorok 28. marca 2017

HAND CREAMS - HANDBAG EDITION


Ahojte! Minule ma pri pohľade do kabelky, napadla skvelá myšlienka:D, spraviť špeciálne vydanie krémov na ruky, ktoré sú veľkosťou ideálne do kabelky.:) Aktuálne mám totiž v kabelke 3.
Jeden mi už pomaly dochádza, takže som sa musela poponáhľať.

Myslím, že to bolo minulý rok, keď značka Clarins prišla na trh s krémami na ruky v ideálnej 30 ml veľkosti, ktorá perfektne sadne do kabelky. Dokonca aj takej, ktorá má menšie rozmery. Vybrať si môžete až z 3 vôní: figového listu, bieleho čaju, či mojej srdcovky pomaranča.
Aj keď pri kabelkových krémoch preferujem skôr odklápací vrchnáčik, už aj z praktického hľadiska, čo keby mi padol na zem a kdesi sa zakotúlaľ, tento má výnimku.
Keď som ho prvýkrát vyskúšala, bola to láska. Krém je hustejšej konzistencie, vďaka čomu nemáte potrebu ho použiť veľa. Dobre sa rozkrémuje, rýchlo vsiakne a poskytne pokožke okamžitú úľavu suchej pokožke. Premastí ju, pričom nezanecháva pocit mastnoty. A vy si už užívate krásne ošetrené ruky.
Cena: vo Fann parfumérií 8,30€/30 ml. S vernostnou kartou 10% dole. (Dostupný je aj v Marionnaud.)


Posledné zbytky vytláčam alebo skôr vytekajú z krému od značky Institute karité. Pýtate sa, ako som to myslela s tým vytekaním. Jednoducho krém je taký tekutý, že takmer sám od seba vyteká z hliníkovej tuby. Tým pádom sa mi nezdá najpraktickejší do kabelky.
Napriek ľahkej textúre hydratuje, regeneruje a vyživuje pokožku rúk. Obsahuje až 25% blahodárneho bambuckého masla, ide teda o odľahčenejšiu textúru klasických krémov tejto značky.
Jemná textúra sa dobre vstrebáva. Ruky zostanú hodvábne hebké.
Myslím, že vzhľadom na to, aký je tekutý (alebo mám len nepodarený kus?), by sa lepšie hodil odklápací vrchnáčik. Častokrát je to na hrane, či mi krém kvapne z ruky alebo stihnem skôr zašróbovať vrchnáčik. Ten je menší, preto mám niekedy obavy, či sa mi nevyšmykne a nepadne kdesi do neznáma. Navyše krém pomaly vyteká do vrchnáčika a už neraz sa mi stalo, že sa chcel nenápadne pretlačít pomedzi závit.
Inak má úplne božskú vôňu Verbeny! Veď viete, že také vône ja môžem.:))
Kúpite v Profimede za 5,11€/30 ml.


Do tretice je tu krém od značky eos. Dostupný je v 3 voňavých prevedeniach: zelenej -Cucumber, ružovej - Berry Blossom a modrej, ktorú mám ja Fresh flowers. Všetky môžete ovoňat v Dm drogérii.:)
Kedysi som od tejto značky mala už balzámy a veľmi ma neočarili, preto som bola zvedavá, či sa krém na ruky ukáže v lepšom svetle. 
Ak by som mala udeľovať body, určite by sa mu jeden ušiel aj za dizajn, ktorý skvele padne do ruky. Niekomu pripomína aj tvar lietajúceho taniera. Ja som v týchto rozmeroch nad tvarom nerozmýšľala.:) Každopádne som sa bála, že obal bude tvrdý a krém sa nebude dať dobre vytláčiť. Telo je však mäkkučké, takže v tomto ohľade nie je problém. Ten nastáva až vtedy, keď sa dostanete zhruba do polovice a krém stečie na opačnú stranu ako sa vytláča. S najväčšou pravdepodobnosťou sa s ním po chvíľke snahy "oprskáte". 
Obsahuje bambucké maslo, ovsený exktrakt, antioxidanty a vitamín C a E. Z 97% deklaruje prírodné zloženie bez parabénov. Krém má hutnejšiu výživnú textúru. Okamžite vsiakne a po chvíľke zmizne aj jemný mastný film. Ruky príjemne voňajú a pokožka je hodvábne vláčna. Mám však dojem, že po prvom umytí je efekt preč.

Kúpite online alebo v DM drogérie, kde sa cena pohybuje okolo cca. 5,89€/44ml.

Vďaka "múdremu" prelepeniu si zloženie eos balzámu neprečítate...

Ak by som to mala zhrnúť, ani jeden krém pre mňa nebol vyslovene sklamaním. Každý mal niečo do seba. Ako možno predpokladáte, na prvom mieste je u mňa jednoznačne Clarins. Pri Institute Karité ma dostáva vôňa, no prekáža mi tekutosť. A aj keď pri ma pri značke eos v prvom rade upútalo balenie, ukázalo sa, že nie je najpraktickejšie, aj keď priam samé skáče do ruky.:D 
Všetky spomínané krásne vsiaknu a nemám po nich pocit mastných rúk. Pokožka ostane hodvábne vláčna a ošetrená.

Nosieva v kabelke krém na ruky? Aká značka je vaša vyvolená? A ktorá značka Vás z dnešnej recenzie oslovila najviac?

2 komentáre:

  1. V kabelce nosím krém na ruce, bez něj to nejde:o) Mám tam levandulový krém od 100%Pure a budu si ho muset pořídit znovu, protože je skvělý a ta vůně...:o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moja mama má rada levanduľový od Marks & spencer:) Minule som na ten tvoj krém aj pozerala, ale najprv sa musia preminúť domáce zásoby a potom sa uvidí, ale recenzie má dobré:)

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)