štvrtok 30. novembra 2017

EMPTIES (NOVEMBER)


Uff, skoro sa mi ani všetko nevošlo na fotku. Mám dojem akoby som doháňala resty za celý rok a spotrebu práve teraz naštaratovala. Máte pred sebou pravdepodobne najúrodnejší diel, tak sa pohodlne usaďte a pustime sa do toho.:)

TVÁR:


KORRES LIP BUTTER veľmi som sa tešila, že ho vyskúšam. Nedostavil sa však očakávaný efekt a ako nejväčšie mínus beriem slabú hydratačnú schopnosť. 

MAKE UP FOR EVER HD POWDER kultový zamatový púder očaril aj mňa a ja mu hovorím "áno". Z praktického hľadiska by som však rada vyskúšala aj jeho lisovanú formu.:)


BLISTEX CLASSIC LIP PROTECTOR značku Blistex som spomínala niekde v začiatkoch blogu a po čase som po nej siahla znovu. Nevýhodou bolo, že tento balzám som používala po tom ako som minula Burt's bee, ktorý ma napriek prvotným nesympatiám očaril viac. Tento vonia po vanilke, ľahko sa na pery otiera a mám pocit, že je to proti BB slabší kaliber.:)

URBAN DECAY COMPLEXION PRIMER POTION neobľúbila som si ho. V podstate som sa musela nútiť, aby som ho vôbec používala a to hlavne preto, lebo nie som typ človek, ktorý makeup bázy obľubuje. Táto mi prišla silikónovo-krémová, vďaka čomu makeup po nej skôr kĺzal, takže mne osobne vôbec nezvyšoval jeho výdrž.

CLARINS ONE-STEP FACIAL CLEANSER môj ranný životabudič. Už mám doplnené plné balenie, takže ho viac asi netreba ospevovať.

ELIAH SAHIL NATURAL ANTI-AGING FOAMING CLEANSER príjemná vôňa a jemná pena, ktorá obstojne odlíčila. Nevyhla som sa dočisťovaniu. Bola fajn, ale mala som aj lepšie.:)

TELO:


FILORGA HAND-ABSOLUTE moja láska, ktorá zanechá pokožku rúk zamatovo hebkú a pružnú.  Chráni ju pri opakovanom umývaní. Vôňa, na ktorú som si veľmi rýchlo a ľahko zvykla.:D Maximálna spokojnosť = jasné, že po ňom siahnem znova. Nevýhodou je cena. 

VITA LIBERATA MARULA DRY OIL SELF TAN SPF 50 si možno pamätáte z nedávneho príspevku, takže viete, že som s ním nebola veľmi spokojná. Vadil mi zápach, spôsob aplikácie a zvyšok si môžete prečítať v spomínanom príspevku. Preto mu hovorím jasné "nie".

CHLOÉ som v parfumérke nikdy neopomenula "otestovať". Keď som ho nakoniec dostala od priateľa, bola to veľká láska, ktorá sa posledným strektnutím neskončila.:) Len neviem, či na ňu ešte príde, kedže mám stále parfémy, ktoré čakajú na svoju chviľku a dokonca sa objavil aj nový favorit. Ten na mňa stále čaká v obchode.:DD

C-THRU EMERALD môj posledný ikonický deo. Momentálne som si obľúbila Borotalco.

CLARINS HAND AND NAIL TREATMENT CREAM staršia verzia s vôňou bieleho čaju a novšia ugradnutá s grepom. Jednou veľkou nevýhodou týchto krémov je cena. Vzhľadom na veľkosť sú to ideálne krémy do kabelky. Úžasne voňajú, hydratujú, poskytujú okamžitú uľavu, aj keď ja mám vždy nutkanie si z nich ešte pridať. Práve preto mám pocit, že sú za chvíľu fuč. Navyše tie tohtoročné sa mi zdajú o trošičku slabšie. Rada by som teda vyskúšala menej luxusnú verziu - ich veľkého brata (bez vôňe), ktorý myslím vychádza cenovo prijateľnejšie, lebo tá pružná pokožka po použití je na nezaplatenie.:)

VLASY:

HEMPZ INTENSE MOISTURE MASK má výraznejšiu vôňu, no dokonale hydratuje, preto to s frekvenciou aplikácie netreba preháňať. Je 100% vegánska. Nevýhodou je cena, ale to balenie Vám vydrží fakt dlho a účinky sú fakt viditeľné. Mňa na ňu naviedla Rendy a Ája.

KEVIN.MURPHY BORN.AGAIN úžasná starostlivosť, ktorú som si neskutočne obľúbila a moje vlasy tiež. Už teraz je mi za ním smutno. Vďaka esenciálnej vôni som si pripadala ako v SPA a vlasy sa po nej pekne leskli, boli nadýchané a prijemné na dotyk.

KEVIN.MURPHY REPAIR-ME.WASH produkt, ktorý vám ukáže, že zatiaľ, čo s jedným ste nadmieru spokojný, druhý Vám nemusí vôbec zaujať. Vlasy síce boli hladké, no nedokázal sa popasovať s krepovitosťou. Vôňa tiahla dosladka.

SASSOON INTENSE RESORE napriekt tomu, že mi spočiatku pripadali vlasy lesklejšie, hladšie a ľahšie rozčesateľné, z dlhodobejšieho hľadiska som nevidela, že mi dával vlasom niečo extra. Chýbala mi silnejšia hydratácia, či eliminácia krepovitosti.

NECHTY:

MAVALA "MADRID" krásna červená, ktorá však má nasvedomí zažltnutie mojich vlasných nechtov. Musím vyzdvihnúť samotnú výdrž laku, bez problémov 5 dní. Nie veľmi dobre sa mi však pracovalo so štetčekom..) Na plné krytia by stačila aj jedna vrstva, zo zvyku som však dávala 2.


Čo Vám v dnešnej spotrebe zaujalo najviac? Používate niektorú značku alebo Vás oslovila natoľko, že by ste ju chceli vyskúšať? A to najhlavnejšie, čo sa Vás chcem spýtať: baví vás ešte táto rubrika?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)