pondelok 29. januára 2018

AKO SOM SI PREVYCHOVÁVALA PLEŤ


Keď som prvýkrát čítala niečo o prevýchove pleti, nevedela som, čo si pod tým mám predstaviť. Pochopiteľne som preto zapátrala na internete a prečítala si o značke INSTITUT ESTHEDERM. Práve tá sa pýši tým, že pleť naučí správne fungovať. Lákala ma myšlienka, že si prevychovám pleť na ukážkovo krásnu bez nedokonalostí.
Vzhľadom k cene som jej dlho odolávala. No moja pleť ma neposlúchala, tak som si povedala, že jej uštedrím lekciu a konečne uvidím, či produkty stoja za to alebo je to len veľmi dobrý marketing.
A ešte jedna pikoška Institut Esthederm je sofistikovanejšia sesterská značka Biodermy. Ako som však spomínala je drahšia, no na druhú stranu vraj aj účinnejšia.:) No a ja musím podotknúť, že luxusne pôsobiace obaly Vám dajú pocit výnimočnosti.:)
A čo je vlastne kľúčové pri prevýchove? Energia. Pleťovým bunkám stačí jedoducho dodať energiu, aby mali silu správne fungovať, plus ich podporiť vhodne zvolenou starostlivosťou. Práve preto sú všetky produkty Institutu obohatené o patentovanú bunkovú vodu "cellular water", ktorá pôsobí ako živá voda. Nespleťte si ju však s klasickou mineralizovanou, či termálnou vodou. Je špecifická tým, svojím zložením je identická s vodou z našich kožných buniek. A práve vďaka nej pokožka získava energiu, aby mohla správne fungovať.:)

Kedže bunková voda zvyšuje efektívnosť všetkých ďalších ošetrení, Institut Esthederm má svoju vlastnú bunkovú vodu v spreji CELLULAR WATER. Je jedinečná tým, že na rozdiel termálnej, ktorá síce môže pomáhať, no nemusí byť ideálna pre zdravú pleť a demineralizovanej, ktorá nevytvára ideálne prostredie pre pleť, minimalizuje riziko vzniku alergií.
Síce ju na fotke neobjavíte, no používala som ju pred každým ošetrením ako prvý krok ráno aj večer. Bunkovú vodu môžete používať aj medzi jednotlivými produktam, na fixáciu make-upu alebo ňou pleť osviežiť počas dňa.
Po skúsenostiach s rôznymi pleťovými vodami oceňujem, že sa rozstrekuje v podobe hmloviny. Priznám sa, že neviem celkom zhodnotiť jej podiel na celkovej starostlivosti, každopádne teraz v zime bolo jej používanie prinajmejšom osviežujúce, no nie nepríjemné. Pleť pôsobila sviežo a nevykazovala známky dehydratácie.

Ďalším mojim krokom je intenzívne prevýchovné sérum CELLULAR CONCENTRATE FUNDAMETAL SERUM, ktoré má proti Vám navrch a dokáže rozpoznať, aký problém pleť vykazuje (citlivosť, dehydratácia, starnutie, či nadmerná produkcia mazu). Na základe toho nastolí postupnú prevýchovu na správne(dlhodobé) fungovanie presne tam a v tom momente, ako to pleť potrebuje,  pričom pôsobí až v srdci buniek.
Zvyčajne som používala jednu pumpičku, prípadne 1 a 1/2, predsa len ide o koncentrovanú starostlivosť. Na fotke vidíte, že vďaka zrkadlovému baleniu sa nedá dobre odfotiť a nepriehľadosť obalu neumožňuje sledovať, ako rýchlo ho míňate. Navyše pri cestovaní sa už obal začal trošku orypovať a vrchnáčik sa mi pukol.:/
Sérum má ľahkú, gélovú konzistenciu, ktorá sa vsiakne do pleti okamžite po nanesení. Celkovo používam séra rada, pretože mám pocit, že pleti dávam niečo naviac než len krém. Navyše toto posiľnuje účinky ďalšej starostlivosti. Pleť po jeho použití pôsobí sviežo a "napito". Nesťahuje. Cítim sa s ním veľmi komfortne.:) Konkrétnejšie vlastnosti neviem pomenovať, kedže som ho vždy používala s krémom a rozdiel by som videla, keby po používam samé o sebe alebo vôbec.


Finálnym krokom je krém EAU CELLULAIRE s vlastnosťami bunkovej vody, takže dodáva pleti energiu a zároveň jej poskytuje hydratáciu. Má svetloružovú farbu, jemnú príjemnú vôňu a zamatovo hladkú textúru. Práve tej textúry som sa troška bála, lebo na mňa pôsobila tak hladko ako "silikónová", ale moje póry s ňou nemali najmenší problém a zbytok pleti na tom bol obdobne. Po nanesení bola moja pleť hladká, hydratovaná, pričom mi stačilo menšie množstvo. K baleniu je pribalená aj špachlička na nanášanie, ktorú som však už zo zvyku nepoužívala.

Používaním produktov s celulárnou vodou moja zmiešaná pleť rozhodne netrpela dehydratáciu. Skľudnilo sa aj akné a vzhľadom na aktuálne ročné obdobie som sa nemohla sťažovať ani na zvýšené lesknutie/ mastenie pleti. "Rozrýpané" miesta sa hojili, no nejakou extrémnou rýchlosťou, na druhú stranu ich okolie toľko nešupinkovalo. Spolupráca produktov bola príjemná a následne nanášanie makeupu bolo bez problémov.
Ani teraz po dominutí krému nepociťujem zhoršenie stavu. Pleť sa drží vo veľmi dobrej kondicií. Musím vyzdvihnúť, že sa toľko nelesknem. Vďaka séru, ktoré ešte domíňavam je pleť stále "zavlažená" a jasná. Počas používania produktov som neevidovala ani "šupinkovanie" na nose, ktoré sa mi z času na čas objaví.


A to najlepšie nakoniec.:) O INTENSIF VITAMINE A som Vám čo to popísala už v spotrebovaných produktoch a dokonca mal svojich 5 minút slávy aj na instagrame. Zároveň je to asi jediný produkt, ktorý by som si okamžite kúpila znova.:) Obsahuje 0,3% čistého retinolu. Jeho hlavnou úlohou je odstraňovanie vrchných vrstiev, čo sa môže zo začiatku pôsobiť ako podráždenie. Práve preto s ním treba začínať opatrne a pleť naň navykať. V prvých 2 týždňoch sa môže dokonca stav pleti zhoršiť. No je to spôsobené len tým, že sa pleť "čistí". Okrem toho aktivuje aj syntézu kolagénu, rieši hlboké vrásky a dôsledky pobytu na slnku, či pigmentové škrvny.
Ja som spočiatku jeho benefity takmer vôbec nevnímala. Po 2 týždňoch používania bez efektu mi však oči padli na dátum spotreby - do 2 mesiacov od otvorenia. A ja som sa zrazu zľakla, že po tomto termíne už nebude také účinné a takýto slimačím tempom (2-3 kvapky) ho snáď polovicu vyhodím. Začala som ním teda pre istotu priam až "oblievať". Už po prvej takejto štedrej aplikácií som videla výsledky. Pleť bola zrazu krajšia, jasnejšia a žiarivejšia. Zhruba po 2 týždňoch som si všimla progres aj s čelovými vráskami, ktorý však mohol súvisieť s každodennou aplikáciou mojej obľúbenej hydratačnej nočnej masky Origins. Každopádne je to "elixír mladosti" vo fľaštičke.:)
Napriek olejovej konzistencií, do pár minút vsiakne a na pleti zostane len "zdravý glow". Nezáleží na tom, aké množstvo aplikujete, a že sa bezprostredne po nanesení budete lesknúť ako diskoguľa. Aj tak sa vsiakne.:)
Už pri prvom otvorení mi neskutočne príjemne voňal a nezmenilo sa to do konca používania. Zaujímavé je, že produkt má klasický šrobovací vrchnáčik. Kvapkadlo je v balení zvlášť a inštalujete ho až pri prvom použití. Btw. musím ho vyzvihnúť, lebo je v nádobe umiestnené tak, že vďaka nemu dokážete produkt minúť do poslednej kvapky. 
Dokonca sa mi zdá lepší ako Medik8, jemnejšou konzistenciou, lepšou vsiakavosťou a aj výsledkami. Tmavá fľaštička je opodstatnená, preto aby nestratil účinky. Treba ho uchovávať mimo slnečného žiarenia a tepla, pretože je veľmi nestabilný. Kontakt s kyslíkom a svetlom znižuje jeho účinky, čím sa môže stať rýchlo neúčinným. 


Hovorí sa, že najlepšie výsledky uvidíte, keď používate pleťovú starostlivosť jednej značky. Vraj sa tak produkty navzájom podporujú a výsledky sú viditeľnejšie. Práve preto som chcela spolu vyskúšať hlavne sérum a krém. Nakoniec som ich našla v nezávislých zahraničných eshopoch, takže som ich kupovala za priaznivejšiu cenu alebo so zľavou. Portfólio značky je každpopádne zaujímavé a ja si brúsim zuby ešte na radu s propolisom.:)

Zaujímalo by ma, či poznáte túto značku a či sa snažíte používať "pleťovku" od jednej značky alebo ste benevolentné a kľudne máte mix.:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)