piatok 4. mája 2018

EMPTIES (APRIL)


Ups, pár dní meškám. Ale v poslednej dobe sa mi hlavou preháňa, či má písanie blogu ešte význam. Každopádne Vám dnes zhrniem, čo všetko som stihla vypotrebovať za apríl. 

MANUFACTURA krémy na ruky si cielene nevyberám, aj tieto si našli ku mne cestu ako darček k časopisu. Jeden je s marhuľou a bambuckým maslom, druhý s medovkou, žriedlovou soľou a hroznovým olejom. Každopádne jedno viem isto, nestačili mi. Jednoducho som mala hneď po prvom umytí pocit, že mám ešte suchšie ruky ako pred nakrémovaním. Prekážal mi aj ten "film", ktorý po nich ostával. Zato mi napodiv sadla sladká parfumácia marhule (aj keď také nemusím) a medovka pôsobila osviežujúco. Super bola aj veľkosť do kabelky.



VITA LIBERATA SELF-TANNING GRADUAL LOTION - narovinu samoopaľovákový pach je cítiť už zo samotného krému, naplno sa rozvinie na druhý deň a pretrváva počas dní "opálenia". Skrátka ho z kože cítiť. Krém má príjemnú konzistenciu bez zafarbenia. Výsledný odtieň je veľmi pekný a každým dňom môžete "opálenie"postupne navyšovať. U mňa je však ten problém, že mi vyhovujú viac tie, ktoré pri nanášaní robia" tieň" a ja vidím, kde som ho už naniesla a kde nie.  Z toho u mňa logicky vyplýva, že by som ho asi nemala odvahu výjsť bez obáv, že si ho zle rozotriem a budem mať rôzne škrny. Sám krém však nefľakatie. Odporúčala by som ho nanášať rukavicou, aby ste nechodili z hnedými dlaňami. 


AQUA VELVET TOUCH HAND & BODY LOTION - krém na telo a ruky, ktorý luxusne vonia. Chcela som ho ako krém na ruky, hovorila som si, že mi také veľké balenie dlho vydrží. Žiaľ nestačil pokožku rúk dostatočne hydratovať, takže som ho používala čisto na telo. Má ľahkú krémovú konzistenciu s náznakom gélu. Výborne vsiakava. Brzdí ma len tá cena, vystačím si aj s niečím lacnejším a momentálne som absolútne prepadla Bernängenu.:)

BIODERMA ATODERM sprchový gél je určený najmä pre atopickú a výrazne suchú pokožku. Má neuveriteľnú výdatnosť, takže na napenenie stačí skutočne troška. Z parfumácie určite nebudete cítiť kvety alebo niečo podobné, je typická pre výrobky z rady Atoderm. Pokožku nevysušuje, zvláčňuje, ak vás teda trápi pnutie alebo suchosť, je toto pre vás to práve. Pokiaľ si teda zároveň nepotrpíte na luxusnú vôňu. Ale každý má iný ňuch, takže...

VITA LIBERATA EXFOLIANT TREATMENT je jemný peeling s krémovou konzistenciou, s obsahom jojobových kúskov, ktoré pleť "peelingujú". Viac ste si o ňom mohli prečítať tu. Bol to taký môj rozmar, momentálne si ho neplánujem dokupovať. Výborne na ňom je, že krém pleť vyživuje  a drobné čiastočky ju očistia od odumretých kožných buniek. Mám však dojem, že mi vydrží krátko. A mne tá "oriešková" vôňa neskutočne dobre voňala.


KERASTASE INITIALISTE sérum na regeneráciu vlasov a vlasovej pokožky. Mohli ste si o ňom prečítať TU. Akosi mám z neho zmiešané pocity, pretože Kerastase je "moja" značka a málokedy sklame, ale pri tomto sére som akosi nevidela výrazne zlepešenie mojich už tak doničených vlasov. Omnoho viac som nadšená z Kerastase Specifique Stimuliste, pri ktorom výsledky vidím. :) Takže logicky si toto sérum už nekúpim. 


GLAMGLOW THIRSTYMUD som recenzovala pomerne nedávno, presne TU. Myslím, že ho priveľmi opisovať nemusím. Ďalšíkrát si masku už nekúpim. Nemala som dojem, že pri tej cene nejako špeciálne hydratovala. V tejto kategórií mám jasného víťaza Origins.:)


PETER THOMAS ROTH CUCUMBER MASK a PAPAYA ENZYME MASK gélové masky, ktoré som zhodnotila TU. Peelingová enzýmová s vôňou perníčka obsahovala drobné čiastočky, ktoré pôsobili peelingovo pri nanášaní aj zmývaní. Maska zanechávala pleť hladkú a jemnú na dotyk. Po nanesení jemne štipkala. V malom balení ma bavila, vo veľkom by ma asi omrzela. Svoju úlohu však plní na jednotku, len by som ju neodporúčala majiteľkám citlivej pokožky. 
Pri zelenej uhorkovej som nejak nepostrehla efekt, takže ma absolútne nezaujala a kúpu by som ani nezvažovala.

MAR'C O POLO Pure green vôňa, ktorú už nezoženiete a ja som si ju "syslila" až doteraz. Ešte mám jedno neotvorené balenie, no je to moja srdcovka. Škoda, že ju už nedostať. 


ORLY krém na ruky s parfumáciou Passion som tu už párkrát spomenula. Mám ho veľmi rada. A ešte sa tu isto objaví, aj keď mám nového favorita od Nuxe.

TEAOLOGY ďalší krém na ruky, ktorý som tu už raz mala. Prečítať ste si o ňom mohli TU. Skúšala som ho jeden čas používať výhradne na noc, ale nebolo to ono. U mňa je v kategórií "už nekúpim".

MAC očný tieň Brun v tmavohnedej farbe som používala na obočko. Viac z neho ste mohli vidieť TU. Momentálne som ho vymenila za Anastasiu Beverly Hills a neviem sa jej nabažiť. Logicky viac nekúpim.

TOO FACED MILK CHOCOLATE BRONZER ste opäť videli v mojej dennej rutine TU. Vonia po čokoláde, sladko chutí a... vlastne ani neviem, čo dodať. Prežili sme spolu fajn časy, ale stačilo. Na pleti pôsobí jemne a nefľakatie. 

LANCOME kajalová ceruzka, ktorá bola v nejakom darčekovom balíčku mala hrúbku hrotu, s ktorou sa dobre kreslili linky. Ono ja som si to ani neuvedomovala, ale potom som do ruky chytili Urban decay a ten rozdiel bol poznateľný. Vydržala počas dňa, aj keď ku koncu už bolo jasné, že je toho na ňu dosť. Cielene by som si ju nekúpila, ale som rada, že som ju mala možnosť vyskúšať.


INSTITUT ESTHEDERM INTENSIVE HYALURONIC SERUM zahŕňa až 3 typy molekuly kyseliny hyalurónovej, ktorá má prenikať do jednotlivých vrstiev a tak ju hydratovať. Viac som Vám o ňom popísala TU. Pokiaľ Vás trápi dehydrovaná pleť, smelo do nej. Je skvelá aj pokiaľ často cestujete, lebo uzáver pumpičky sa dá uzamykať. 


CLARINS INSTANT SMOOTH SELF TANNING príjemne voňal a nebolo z neho už zo 100 metrov cítiť, že sa jedná o samoopaľovák. Tuhá zafarbená konzistencia sa dobre roztierala a nemala som problém ani s upchávaním pórov, či následným nanesením makeupu. Tým, že je zafarbený som okamžite videla kam si ho človek nanáša. Po aplikácií si však treba umyť ruky, aby neostali zafarbené. Suma sumárum príjemný "tónovací" samoopaľovák. 


ORLY "HOT SHOT" sa tvári vo fľaštičke úplne inak ako po nalakovaní. Schne do matna a ak práve nie je leto a nemáte opálené ruky, pôsobí skôr oranžovo než krásne pastelovo červeno. Pri opálenej pokožke pôsobí lepšie, no aj tak druhýkrát by som po ňom už nesiahla. A to aj preto, lebo pri 2 vrstvách presvitajú špičky nechta. 3 vrstvy zase zle schnú. Pri predošlom malom Orlíčati som ani jeden tento problém nemala. Manikúru s ním ste mohli vidieť TU, TU a TU.

A teraz mi prezraďte vy, či ste niečo z "mojich" produktov vyskúšali a ako ste boli spokojné. A napíšte mi aj, či Vás táto rubrika stále baví...
Majte sa krásne!:)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)