pondelok 27. februára 2017

BENEFIT ROLLER LASH MASCARA


Ahojte! Prajem Vám krásny pondelok!
Kedže som Vás posledným príspevkom vďaka jeho dĺžke asi poriadne odrovnala, dáme si dnes niečo značne kratšie - recenziu na riasenku BENEFIT ROLLER LASH. Tú som mala pribalenú ako vzorku k mojej Sephora objednávke.:) Jedná sa o mini verziu, ktorá je skromne označená aj ako "natáčka na riasy.":)

Z jej testovania som mala rozpačité pocity, lebo plastové kefky vôbec nemám rada. Apropo tá kefka má aj svoj názov "Hook 'n' Roll". Kedže každodenné používanie klieštikov na riasy nie je ideálne riešenie, má táto riasenka vysoké ambície a sľubuje, že ich dokáže bez problémov nahradiť.
Kefka je zaoblená, na vonkajšej strane má o niečo dlhšie a redšie plastové štetinky ako na vnútrnom oblúčiku. Špeciálna receptúra okamžite natočí riasy a zároveň vydrží až 12 hodín. Aspoň to sľubuje popis.:)
Obsah je obohatený o provitamín B5 a aminokyselinu serín, známu pre svoje revitalizačné účinky na riasy.
Prvý kontakt plastu s mojimi riasami nebol vôbec príjemný a ja som ho vnímala dosť intenzívne. Doslova to medzi nami drelo.:DD Vzťah sme si však "vypiplali" a teraz už s ňou nemám problém, aj keď neviem, či by som šla dobrovoľne do plného balenia. Na tejto ma štve hlavne tá mini dĺžka paličky, s ktorou sa mi obsah aplikuje dosť nešikovne.
Podľa popisu by kefka mala riasy zachytiť, oddeliť a predĺžiť, čo je pravda z časti. Ideálne je, keď si riasy pred jej nanášaním prečešete. Nanášať by sa mala cik-cakovým pohybom, no opäť si treba dať pozor, aby ste si navzájom nepolepili riasy a nemali tak miesto krásnych "kartáčov" len zlepenú guču. Aby ste to však nechápali zle, na riasach nezanecháva zbytočné nánosy. Pôsobí prirodzene. To sa mi na nej mimoriadne páči! Predĺži len to, čo máte.:) Keď si ju však nanesiete dobre, krásne Vám otvorí pohľad.
Negatívum je pre mňa, že sa mi počas dňa otláča. Zvyčajne sa mi to stáva len pod ľavým okom, no pri tejto som to pozorovala aj pod pravým.

Osobne by ma zaujímalo ako sa táto riasenka správa pri krátkach riasach, pretože mám dojem, že veľa vody nenamúti. Určite mi však tento názor môžete vyvrátiť!:)

Ak by ste chceli cielene túto mini verziu vyjde Vás 380 kč / 14€ / 4g. Pokiaľ Vás oslnila natoľko, že by ste sa rozhodli ísť rovno do plného balenia, ktoré je mimochodom dostupné aj v hnedom odtieni, vaša peňaženka bude ľahšia o 820 kč / 30€ / 8,5g. Odporúčam vyčkať na nejakú priaznivú zľavu, napr. 20% alebo akciu na exkluzivity 2+1, ktorá prebehla práve uplynulý víkend! Škoda, že nebýva aj online.:(


Na stránke Sephory nájdete aj tip na jej nanesenie:

TIP č. 1: Ak chcete dosiahnúť zvýraznený sexy pohľad, stačí naniesť obsah riasenky na spodné riasy hornou stranou zakrivenej kefky. Potom použijete špičku kefky na rozvinutie rias vo vnútornom a vonkajšom kútiku.

TIP č.2: Pre dosiahnuti dĺžky a natočenie snov aplikujte riasenku Roller lash pre natočenie a objem a následne aplikujte predlžujúcu riasenku They're Real! Váš pohľad bude neuveriteľne sexy!


Troška štatitstiky:
97 % opýtaných skonštatovalo, že ich riasy vyzerali predĺžené,
87 % opýtaných skonštatovalo efekt dlhotrvajúceho natočenia,
94 % opýtaných skonštatovalo, že ich pohľad pôsobí výraznejšie.

Užívateľského testu sa zúčastnilo 31 žien po dobu 4 týždňov.



Čo poviete na výsledny vzhľad rias s riasenkou? Vyskúšali ste už nejakú riasenku od Benefitu?

Keby mi niekto daruje plné balenie, nebránim sa otestovaniu aj toho.:) No takto ma od kúpy odrádza okrem plastovej kefky aj cena.:/ Každopádne, ak máte dlhé riasy a obľubujete prirodzene zvýraznené riasy bez zbytočných nánosov, je dosť pravdpodobné, že Vám bude vyhovovať. Rátajte však s prípadným otláčaním.

2 komentáre:

Thank you for leaving comment:)