piatok 18. júna 2010

Weleda: IRIS ( cleansing milk and water)

Aj ked nie som velkym priaznivcom prirodnej kozmetiky, konkretne k tejto som sa dostala cez mamu. Ta mi ho priniesla. Mam totiz troska problematicku pokozku. A zrovna Iris by mal napomoct mojim problemom.

Although I am a not big fun of natural cosmetisc, namely I got though the mother. She brought it for me. I have a problematic skin. And exactly Iris would help me with this problem.


Kombinacia pletoveho mliecka vody je urcene pre kazdy typ pleti. Cisti plet, zmensuje pory (zmensujuce pory som nepostrehla), ale zase zhorsenie pleti som nezaznamenala, dokonca mozem povedat, ze plet som mala celkom kludnu. Sem- tam som sice mala pocit, ze plet bola trosku zacervenan po osetreni, ale to po chvilke zmizlo.
Otazka na vas pouzivate prirodnu kozmetiku?

Combination cleansing milk and water is able for every skin type. Clean the skin, reduced pores (I will not notice shrinking pores), but there wasn´t any deterioration of the skin, even I can say that my skin was quite calm. Here and there I had felet that was a little knitted red after threatment but a moment it was dissapeared.
Question for you: do you use natural cosmetic?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)