utorok 8. januára 2013

Moroccanoil shampoo & mask

Neviem prečo, ale keď mám písať obsiahlejšie recenzie, akosi ma do toho nie je. Je to ako s rôznymi seminárkami do školy. Najprv ich odkladáte ako môžete a keď ich konečne vytlačíte, poviete si, že ste to mohli mať za sebou už dávno. Nebyť toho, že ste to stále odkladali. Rozdiel je akurát v tom, že tu za to nedostanem hodnotenie:D. Teda, možno hej. Ale na hodnotenie sú tu výrobky. 
Pár rokov dozadu nastal ošiaľ s vzácnym arganovým olejom. Tento obsahujú všetky výrobky radu Morrocanoil. Na blogu ste si mohli už prečítať o samotnom oleji z tejto rady a to TU. Stále ho používam, aj keď jeho hladina sa značne približuje ku dnu. Už po prvom použití moje vlasy cítili jeho blahodárne účinky. Na dotyk boli mäkké, poddajné. Na pohľad zase lesklé, pôsobili na mňa zdravo. Napriek tomu, že by ste možno očakávali, že ich olej zlepí a zaťaží, nemusíte sa obávať. Nežiaduce účinky sa nedostavia:). Je tu však jedno "ale"! Podľa toho, aký k nemu použijete zbytok vlasovej starostlivosti, mohli by Vám vlasy elektrizovať. 
Niečo o arganovom oleji:
"Po stovky rokov bol arganového olej používaný ženami v Maroku na liečbu vlasov a nechtov, aby ich chránil pred účinkami horúceho klímy. Arganový strom, sa objavuje len v juhozápadnej oblasti Maroka arganu, kvitne v púštnych podmienkach a produkuje ovocie podobné ako olivy, ktoré je ešte väčší a guľatejší. Vnútri ovocie rastie veľký orech, ktorý má vo vnútri až tri jadrá - tie sú zdrojom tohto zázračného oleja." (zdroj: www.kadernicke-potreby.com)

Čo sľubuje šampón Moisture repair: Krémové zloženie obsahuje arganový olej, ale aj keratín, mastné kyseliny, bielkoviny. Určený je hlavne na poškodené a farbené vlasy. Zlepšuje celkové zdravie vlasov, zanecháva vlasy hebké a s objemom. Je bez sulfátov, parabénov a fosfátov.
Balenie: S pumpičkou, uľahčuje dávkovanie. Tekutejšia krémová konzistencia.
Cena/balenie: Môžete si vybrať z rôznych veľkosti 250, 500, 1000 ml. Ja osobne mám asi 500ml (po arabsky neovládam, takže to naisto neviem povedať) za 26,90 usd (kupované na Tel Aviv-skom letisku v duty free zóne)

Hodnotenie: Prvý mesiac som z neho bola sklamaná. Vlasy mi motal a vôbec nespolupracoval. Preto som spravila, čo už dávno nie. Rozčesala som si ešte mokré vlasy. Stačilo to spraviť asi 4x a zrazu problém neexistoval. (Aby ste ma nemali za čudáka, kedže vlasy nosím zväčša rozpustené, češem ich len, keď mám dojem, že to potrebujú a niekedy pred umyvaním, aby som neupachala odtok:)) ) V súčasnosti už som ho získala na svoju stranu a je to "môj človek". Aj keď má troška muchy. Na vine bude asi dvojica keratín-arganový olej. Vlasy po tejto dvojici zostávajú lesklé, hebké, no zároveň akoby tvrdšie  a pokiaľ ho použijete v kombinácií s maskou, môže sa stať, že príde ďalší nežiaduci jav a to elektrizujúce vlasy. A tie nemá nikto rád. Nie je to však podmienkou. Kdesi som čítala, že to môže byť spôsobené použitím veľkého množstva. Musím povedať, že zo začiatku som musela použiť značne viac "pumpnutí". Odvtedy ako som odbúrala zamotané vlasy som s ním však veľmi spokojná, pretože som už nevedela, čo mám na ne použiť. Zdali sa mi také bez života, vysušené a pohľad do zrkadla mi úsmev na tvári rozhodne nevyčaril. A teraz, nuž čo vám poviem:).
Už som si dokonca zvykla na tú typickú orientálnu "morrocanoilovú" vôňu. Ono je to potom zmena a nová dimenzia luxusu, keď sa Vám do ruky dostane niečo inak parfemované:).
Zhrnula by som to asi tak, že to nie je MUST HAVE, obdobne asi poslúžia aj iné produkty s arganóvým olejom alebo on samotný. Určite však pomôže pokiaľ máte problém so suchými alebo poškodenými vlasmi a vôbec sa nemusíte báť, že by ste stratili objem. Sú hebké, lesklé, poddajné, s objemom.
Pre tých koho by zaujímalo zloženie, skúsila som ho vyfotiť, ale je tam kopec nálepok, ktoré sa mi nechcelo odlepovať. Aj vy máte radi, keď sú nálepky na návode použitia, zložení a pod.? Myslím, že niekde na nete sa dá určite nájsť aj kompletná verzia bez nálepiek.
Photobucket
Zloženie šampónu:
Photobucket

Čo sľubuje maska Weightles hydrating mask: Ľahká hydratačná maska pre jemné a suché vlasy. 5 minútová kúra s obsahom arganového oleja a vysokým účinkom, hlboko hydratuje a vyživuje vlasy. Zároveň zlepšuje ich textúru, pružnosť, lesk a ovládateľnosť. 
Použitie:Naniesť na rozčesané, uterákom vysušené vlasy a nechať pôsobiť 5-7 minút. Používať 1-2x do týždňa. Po zlepšení stavu vlasov, menej intenzívne.
Balenie: Klasická nádoba, s ochranným plastovým kolieskom vo vnútri. Dostupná verzia 250, 500ml. Ja mám opäť 500 ml. Na pohľad je konzistencia zmesou masky a oleja? Je to trochu vidieť aj na obrázku. Je hutnejšia.
Cena/balenie: Opäť kupované na letisku za 32.90 usd. Ešteže som natrafila na akciu 3+1:). Takže sa tu ešte nejaké produkty z tejto rady objavia. Som zvedavá v akom svetle sa ukáže šampón a kondicionér na objem.

Hodnotenie: Najprv som z nej bola nadšená, má vlastne podobný účinok ako zvyšok Morrocanoilu. Mohli by som teda napísať to isté, čo k šampónu. Navyše som ich používala dokopy. Ale keď som si naposledy farbila vlasy, nechcelo sa mi toľko čakať dolu hlavou, tak som si povedala, že aj ten Aussie kondicionér už na tej poličke leží dosť dlho a bolo by načase vytlačiť z neho posledné zvyšky. Po vysušení, som mala vlasy obdobné ako po maske s jedným pre mňa veľkým rozdielom. Nemala som povyletované všetky tie drobné vlásky. A to sa mi ozaj páčilo. Možno boli aj poddajnešie ako po použití masky. Na druhú stranu odkedy používam tieto "drahšie" šampóny (nemyslím tým len Marrocanoil, interval na umývanie sa mi predĺži aj na 5 dní).
Takže na jednu stranu sa mi určite aj vďaka nemu zlepšila kvalita a vzhľad vlasov, na druhú stranu myslím, že prišiel čas, používať túto masku menej intenzívne. Kombinácia šampónu a Aussie kondicionéru (nie 3 minutes miracle, ten už mám doma, ale nevyskúšaný) je pre mňa ideál! 
Navyše sa nemusíte báť, že by ste stratili objem. A pritom sú vlasy vyživené, lesklé, zdravé, ohurujúce. 

Photobucket
Photobucket
Zloženie masky (lepšie sa mi to odfotiť nedarilo):
Photobucket
Ak by som mala spraviť krátke zhrnutie, ak si stále netrúfate, stačí vyskúšať olej. Ak by ste chceli skúsiť niečo z týchto dvoch produktov, hlasovala by som za šampón a doplnila by som ho výrobkom z Aussie. Aj napriek pozitívnym výsledkom, predpokladám, že si ho znova nekúpim, keď sa tak zamyslím, väčšinou nemám z vlasovej kozmetiky 2x to isté za sebou a suhlasím, že cena tiež nie je extra priaznivá. Tentokrát mi to však za to stálo, pretože na moje vlasy mali naozaj ozdravujúci efekt.
Účinky arganového oleja som si obľubila a rada by som niekedy vyskúšala aj Agadir. Aj keď predpokladám, že až taký veľký rozdiel neuvidím:). Nemá niekto vyskúšaný?
Poznáte túto značku? Čo hovoríte na arganový olej? Čítala som, že ten reálny tak trošku smrdí... Skúšali ste nejaké výrobky s ním?

p.s. Poučenie pre druhýkrát, "montly favourites" musím robiť buď popredu, alebo najideálnejšie zhrnúť ich v rámci neho:)).

Jednu spomínanú masku môžete vyhrať aj u Mína & Bru, kde prebieha GIVEAWAY a zúčastniť sa môžete až do 20.1.2013! Tak "hurry up, girls"!:)

14 komentárov:

  1. Neviem, nemam odskusane, ale zlozenie je pekny sajrajtik, hlasujem radsej za arganovy olej v cistej forme, bez priplatku za marketing :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to zlozenie je tu pre tych, co sa do toho rozumeju, ja som len sprostredkovatel,...zatial mi vyhovuje..

      Odstrániť
  2. Tak to vypadá zajímavě.Já mám právě věčný problém s krepatěním vlasů a že je mám věčně rozlítané, tak už si s tím nevím moc rady.Pár přípravků mám vyhlídnutých, tak jsem zvědavá..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahoj. ja pouzivam cisty arganovy olej. marocke zeny ho povazuju za elixir mladosti, pouziva sa na plet, na vlasy, dokonca do salatov na jedenie, par kvapiek sa odporuca pridat do kremu na ruky, na tvar.... posobi proti lupinam, psoriaze, proti vraskam, na akne a milion inych problemov. moj muz si ho velmi chvali. ja som ho nejak nedocenila. nemam problemy s pletou, ani vlasmi, tak asi preto :) ale urcite ma svoje prednosti a obrovske. potesila si ma s tym, ze si neceses vlasy :) myslela som, ze len ja som cudna a moc sa s tym nechvalim, ludia na mna cudne pozeraju - ako keby som povedala, ze sa neumyvam :D ale ked to nepotrebujem, tak naco to budem robit, no nie? a vlasy si umyvam raz do tyzdna - v pohode mi to staci. v nudzovom stave viem prezit aj dlhsiu dobu bez toho, aby si niekto vsimol, ze nemam umyte vlasy. co velmi ocenujem. mam kolegyne, ktore po druhom dni maju na hlave totalnu olejnicku...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. viem, ze sa da vsakovako pouzit, ja som zatial nasla odvahu len na vlasy, na akne by som sa trochu aj bala, lebo cokolvek mastnejsie mi skor zaceli a zapali akne..., ale som rada, ze sa nasiel niekto kto ho pouziva pravidelne:)...
      s tym cesanim...mne to tak vyhovuje, ale na strednej som mala spoluziacku, ktora vytihala hreben z tasky asi 3x za vyucko...mne by po tom tak elektrizovali vlasy:D, az no:))), a s umyvanim ta tiez chapem, tiez niekedy predlzim interval...ked som bola mala navykla som si umyvat vlasy kazdy den (bolo leto, clovek sa potil) a nakoniec som ich musela navyknut, aby vydrzali dlhsie, pretoze si proste zvykli, ze sa musia rychlejsie mastit...

      Odstrániť
  4. The shampoo looks amazing! Thanks for sharing! :)
    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no ja priam neznášam, keď je nálepka cez niečo dôležité :-) čo sa týka arganového oleja, jeden používam. dostala som ho od Gosh, ale stále to odkladám, lebo napísať o niečom na vlasy sa mi zdá strašne ťažké :-D musím ale potvrdiť, že jeho účinky značne zlepšili stav mojich vlasov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. alebo v obchode cez vyzivove hodnoty:DD, mne v poslednej dobe pripada tazke pisat o comkolvek...este, aby clovek nasiel tie spravne slova:DD

      Odstrániť
  6. Miluji masky na vlasy :)
    Děkuji za tip ;) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ahoj....normalne sa ma pouzivat sampon a kondicioner, maska sa pouziva len v pripade, ze vlasy su velmi suche alebo znicene napr. farbenim, fenovanim, zehlenim. a este jedna vec....ten sampon, ktory tu recenzujes je na hrube silne vlasy, ale maska na jemne, cize mozno preto nesli dokopy pri sucasnom pouzivani, treba kupovat vyrobky zo sad, ktore su urcene na rovnaky typ vlasov a nemiesat, a moroccanoil ma aj kondicionery, keby niekto nepotreboval tolko vyzivy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keby citas pozorne, zaznamenas, ze som pisala, ze som zvedava ako sa ukaze sampon a kondicioner na objem, ktore mam doma tiez. Myslim, ze si zatial viem vybrat, co mojim vlasom robi dobre a co nie, navyse som pisala, ze po rozcesani to uz bolo fajn...a tiez by som povedala, ze znicenym a suchym vlasom sa ma predchadzat a nie zanedbat ich do takej miery, pretoze takym uz moc nepomoze maska, ale skor noznice, kedze konceky sa pravdepodobne zacnu stiepit... a asi si skutocne necitila pozorne, lebo som tiez spominala, ze tie vlasy som znicene mala a ze mi pomohli oba vyrobky:D

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)