štvrtok 19. októbra 2017

UPDATE \\ SKINCARE ROUTINE


Po štvrť roku som tu opäť s update-om mojej každodennej starostlivosti o pleť. Mnohé produkty mi už dochádzajú, takže je najvyšší čas na sumarizáciu. Časť produktov tu už bola spomínaná, takže ich viac nebudem "rozpytvávať". 
Nedávno som si uvedomila, že pre "skincare" už nechodím do drogérie, ale skôr do parfumérky, prípadne využívam výhody online shoppingu.:) Ktorá verzia prevažuje u vás?

- ranné čistenie -

Zvykla som si, že ráno z pleti "zmáznem" nečistoty len nejakým "cleanserom". Kedysi som čistila aj s produktami, ktoré sa zmývajú vodou, no na moju pleť to bolo asi moc.
V šúčasnosti deň začínam CLARINS ONE-STEP FACIAL CLEANSERom. Dvojfázovým čističom, ktorého zložky sa po premiešaní spoja. Pociťovo má trošku mastnejšiu konzistenciu, ale nie je to vyslovene olej. Pleť sa po ňom leskne, no do minútky sa tento efekt stratí. Neupcháva póry a pôsobí nabudzujúco na pleť. A podľa toho, čo ostáva po čistení na tampóne svoju prácu plné zodpovedne. Obsahuje pomarančovú vodu, či moringový extrakt. (Ak Vás zaujíma na čo je dobrá moringa, nižšie sa dočítate viac). Vôňa je "clarinsovo relaxačná", trošku sladšia.
Cestovné balenie kúpite cca. za 9€/100 ml v Parfumérií Marionnaud.


- starostlivosť o očné okolie -

Na ošetrenie tejto partie používam regeneračný očný krém ADVANCED NIGHT REPAIR EYE od ESTÉE LAUDER, ktorý by mal výrazne minimalizovať vzhľad liniek, vrások, opuchov, či tmavých kruhov.  Očné okolie má pôsobiť sviežo, odpočinuto a mladistvo.
Krém bol pribalený v nejakom "sample sete". Obsahuje 5 ml, čo je proti plnej veľkosti 15 ml/63€  celkom slušná vzorka. Konzistencia je jemne mliečno-gélová, do pokožky po vklepaní okamžite vsiakne a dodá jas. Radšej mám krémové očné krémy, takže má pri tomto subjektívny pocit, že nemá až takú výživnú silu. Pokožku zanechá hodvábne hebkú. 


- starostlivosť o pleť -

Tvár som si tento rok prakticky neopaľovala a prirodzene som bledšia, z čoho nie som nadšená. Takže si aspoň pomáham rôznymi zázračnými zhnedujúcimi prípravkami. 
Stačí naniesť pár kvapiek COLLISTAR MAGIC DROPS a behom hodinky chytím zdravšiu farbu vďaka DHA Rapid molekule. Okrem toho disponuje toto "instatné Slnko" aj hydratačnými a anti-age vlastnosťami. 
Mňa pri prvom použití udrela do nosa intenzívna parfumácia. Fakt som myslela, že ho nedopoužívam. Ale zvykla som si.:) Konzistencia je tekutejšia, nepôsobí vyslovene olejovo, napriek tomu, že olej obsahuje. Neupcháva póry, dobre sa roztiera na pleť. 


Pri jednej výhodnej akcií som neodolala a dopriala si krém OSKIA NUTRI ACTIVE DAY CREAM, ktorého hlavnými úlohami je hydratácia, oprava a ochrana pokožky. 
Je obohatený o kmeňové bunky zo švajčiarskeho jablka, ktoré predlžujú zdravie pokožky tým, že chránia DNA pred poškodením. Mliečne peptidy spevňujú pokožku a vyrovnávajú tón pleti, pričom zvyšujú prirodzenú hladinu kyseliny hyalurónovej. O chýbajúcu hydratáciu a pružnosťsa postarajú aj Omega 3 & 6 (z bambuckého masla, jojobového, sezamového a ryžového oleja). Kvasinkový lyzát zvyšuje bunkové dýchanie. Vitamín A (zo šípkového oleja) dopĺňa a obnovuje mladistvý jas. Je to taká nová pleť vo fľaške.:) Denný krém je bohatý na všetky možné vitamíny, ktoré si len zmyslíte, ako A, B2, B3, C, D, E, F, či P, ktoré dopĺňajú vlhkosť, obnovujú mäkkosť, pružnosť, rožžiarujú a vyhladzujú pleť. Síce sa teraz neviem dopátrať k tomu, aké vysoké SPF má, no krém pôsobí aj ako ochranu pred UV žiarením a škodlivými účinkami prostredia. Anti-age bez parabénov. 
Po tohtoročnom skúšaní nových krémov, bol tento ako také pohladenie pre dušu. Funguje v dokonalej harmónií s pokožkou. Má veľmi príjemnú, prírodnú vôňu. Ako ja hovorím relaxačnú. Výživná hladká konzistencia vytvára dokonalý podklad pod make-up. Pleť je po ňom zamatovo hladká, zhydratovaná, odpočinutejšia, pôsobí jasnejšie, zdá sa mi aj akoby mi zmizla moja čelová vráska.:DD Krém na mňa spravil taký dojem, že už uvažujem aj o vychýrenej maske. Odrádza ma už len cena.:D

NUTRI- ACTIVE vyhral v roku 2012 cenu za Najlepší hydratačný krém od NATURAL HEALTH AWARDS.
Krém mám z beautybay.com v akcií za 46,60€/40ml, aktuálne za 74,60€.


Kedže sa nevyhýbam kyselinám, chránim sa pred slnkom vysokým SPF-kom. Túto zodpovednú pácu nechávam na BIODERMA PHOTODERM MAX SPF 50+. Sprej je olejový, našťastie mi však neupcháva póry, no pridáva lesk, takže prebytky niekedy "odsávam" papierovou vreckovkou a hlavne je transparentný. Predtým som chvíľku používala krémovú verziu, po ktorej som v tvári dosť zbledla.:DDD Na tvár ho nestriekam, pretože som sa o to párkrát pokúsila a mala som ho nadbytok, navyše bol všade.:)


- odličovanie -

V čase prípravy článku som na odličovanie očí používala starú osvedčenú micelárku od Biodermy. Vzhľadom na to, že mi došli predošlé produkty a ja som čakala na nejakú akciu, v ktorej by som nové kúpila so zľavou, som ju využívala aj na finálne dočisťovanie.

Na večerné "zhodenie makeupu" však ešte používam prírodnú moringovú čistiacu penu od ELIAHa SAHILa.  Je jemná, ľahká a vonia po bylinkách. Odličuje pomerne dobre, aj keď na začiatku som sa nevyhla porovnávaniu s prešlým "čistidlom" a mala som dojem, že zaostáva, aktuálne si polepšila. Pleť je hebká, svieža, má jednotnejší tón a pôsobí pružnejšie. Troška mi pripomína značku laidbare.:). Obsiahnutá moringa prekypuje vitamínmi, minerálmi, aminokyselinami, proteínom a antioxidantmi. Vysokokoncentrovaná zmes čistiacej peny obsahuje síru, podporuje prirodzenú tvorbu kolagénu a keratínu, zlepšuje tón a pružnosť pokožky. 
A odkiaľ sa vlastne tá Moringa vzala? Moringa Oleifera je domorodý strom v Indií, ktorý sa nazýva aj "strom života", pretože všetky jeho časti ( listy, kvety, plody, drevo a semiačka) sú využívané pre ich farmakologické a výživné vlastnosti. Obsahuje 7x vitamínu C ako pomaranč, 4x viac vitamínu A ako mrkva, 4x viac vápnika ako mlieko, 3x viac draslíka ako banány a 2x viac proteínov ako jogurt.
Zbavuje kožné bunky voľných radikálov, špiny a nečistôt. Pomáha obnovovať vitalitu a mladistvosť pleti.
Ja viac k tomu nemám, čo dodať, lebo moja pleť je spokojná.:)

Značka ELIAH SAHIL je 100% prírodná, veganská a bezgluténová. Bez parabenov, ftalátov, tenzidov, vazelíny, parafínov, umelých aróm, alkoholov, palmového oleja, geneticky modifikovaných surovín a testovania na zvieratách.


- nočná starostlivosť -

Začínam so SKIN PERFECTING 8% AHA GEL od PAULA'S CHOICE. Ten som na blogu už spomínala, takže sa k nemu nebudem vracať.

Dlhý čas bola ďalším krokom kyselina hyalurónová od COLLISTAR, ktorá sa predošlý mesiac ocitla v spotrebovaných produktoch. Už mám za ňu aj náhradu, ale o tom zase niekedy inokedy.

No a posledným krokom je PAI ROSEHIP & BIOREGENERATE OIL s unikátnou formulou, ktorá zlepšuje vzhľad  jaziev, strií, jemných liniek, či poškodení UV žiarením. Špecifický je spôsob získavania oleja - jemná extrakcia oleja za použitia CO2 (sopečného pôvodu), pričom zostávajú zachované všetky vlastnosti. Na rozdiel od lisovania za studena odstraňuje všetky baktérie a zabraňuje oxidácií.
Každodenným používaním šípkového oleja si zlepšíte stav, pevnosť a pružnosť pokožky. Klinické štúdie totiž ukazujú, že šípky sú najefektívnejším produktom starostlivosti o pokožku na svete.
PAI ROSEHIP OIl obsahuje 100% prírodný vitamín E (zo slnečnice), ktorý znižuje účinky UVA na pokožku. Antioxidačné vlastnosti sa vzťahujú aj na samotný olej, pôsobia pri jeho udržiavaní čerstvého a optimálneho stavu.
Kyselina all-trans-retinová preniká priamo do epidermy, premieňa sa na vitamín A a zvyšuje prirodzený proces hojenia kože.

Môj "holy grail" produkt. Vždy sa teším až po ňom večer pred spaním siahnem, lebo ráno sa budím ako znovuzrodená. Má typickú "olejovú" vôňu. Nanáša sa pomocou kvapkadla, pričom si vystačím s 2 kvapkami. Neupcháva póry a na mojej problematickej pleti nerobí neplechu. Okamžite sa vstrebáva, takže ani nemáte pocit, že ste si práve naniesli olej. Pre udržanie vlastostí a čerstvosti sa ho snažím držať v chladničke.:) A výsledok dokonalé žiarivá, hladkejšia pleť ako babätko. Fakt som neverila, kým som nevyskúšala.:)

ROSEHIP BIOREGENERATE FRUIT & SEED OIL BLEND získal cenu ORGANIC WORKER v HARPERS BAZAAR BEAUTY AWARDS 2011.

Cena: 21,40€ 30 ml (kúpite napr. na beautybay.com)


Aká je vaša každodenná starostlivosť, venujete sa jej zodpovedne alebo ste "hriešnice", ktoré občas niektoré kroky preskočia? Aké sú vaše obľúbené značky v tejto sfére?
Teším sa na vaše komentáre. Majte sa krásne.


3 komentáre:

  1. Uz len pri takejto rannej starostlivosti by moja plet vyzezala do dvoch tyzdnoch priam katastrofalne - vid. Clarins a Bioderma. Ty budes mat asi suchu plet, vsak?

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)