nedeľa 15. októbra 2017

LIFE THROUGH MY PHONE 3

Douglas + zľava?😍 Mama neodolala a prihodila aj set Estée Lauder - očný krém a concealer 👀 za zvýhodnenú cenu// akcia na Orly krémy ✌v Marionnaude tiež nezostala bez povšimnutia 🙈 // za fotku Filorgy darček😎 , osobné venovanie a vzorky Sleep and Peel. Goood deal😊


Dnes to bude taká oddychovka. A ako by som zhrnula tento random fotiek? Ani sama neviem.:D Nákupy, jedlo, nechtové "affairs" a novinky.:) Veď mrknite!:)


farebný svet odlakovačov😃 //nákup roka - vysnívané CÉLINE // OPI Sweetheart 💅💓

matte-liquid lipsticks by DOSE OF COLORS // usmialo sa na mňa šťastie 🍀 na my_fashion_connection // obľúbená rubrika s "bjúty odpadkami", kde sa ocitol aj tento čistič 🌟

Dni Marianne x Estée Lauder 💄🎀- kúpila som si len tie 2 produkty napravo, zvyšok bol grátis😆😇 // a teraz Vám poviem príbeh ako som "uletela" na Dňoch Marianne😇💸 // čarovanie s tekvicou💥, ale chutila skvele - nakrájana na hranolky, dochutená soľou, čiernym korením a sojovkou

 keď si nákup ospravedlníte farbou na vlasy, ktorú už fakt potrebujete✌ // kvapkadlové kráľovstvo💦 (skincare) // tak schválne real or fake?🌷🌹🌷🌹💐

mydlá z "flying tiger" 💫// výpredaje agresívne útočia💸 - no nechať tam tieto 2 svetre za tú cenu by bol hriech😇😈 // nová značka vo FANN Parfumerie - CREMORLAB 😼. Všimli ste si ju? Skúšal niekto? Ja som si zatiaľ vypýtala vzorky:)

raňajky pre môjho 👨 // KAT VON D !!! odteraz aj v Sephore😉 (ja mám moju z USA) // je čas vytiahnúť skvelú ceruzku od Urban decay 👀

špenátový quiche pred syrom a po zasnežení😆 // narodeninové Tiramisu✨🎉🎁

milované cottage lievance ma snáď nikdy neomrzia 🍴😋 // testujem masky PETER ROTH THOMAS // haircare s organickým JOHN MASTER ORGANICS

muž mi dopraje😋 - celý tanier len pre mňa😇 // oranžový gradient s PUPA Milano 💅// letné výpredaje😉

minuloročný peelingový favorit od Vita Liberata // "Sea salt spray" od JOHN MASTERS ORGANICS // spoločné víkendové raňajky💑💕

DUTY FREE shopping, lebo ten môj👨 sa do tohto krému úplne zbláznil💓. Pleť je zmatnená po celý deň! Skúšali sme ho v Sephore. O pár hodín mi hlásil, že ten krém je isto dobrý💪, lebo tam kde si ho nenaniesol sa leskne!! // marc scrub už aj v 101 drogerie !!! ☕// obedové menu 🐟 tuniak so zelerom😋👍


Dúfam, že sa Vám súhrn páčil! Určite mi dajte vedieť, či ste zaregistrovali novinky, prípadne čo ste ulovili vo výpredajoch!;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)