streda 28. februára 2018

EMPTIES (FEBRUARY)


Každý mesiac vám cez moju odpadkovú rubriku prinášam pohľad na produkty, či už pozitívny alebo negatívny, ktoré sa ocitli v koši. Tento mesiac je to tak pol na pol. Rozlúčila som sa s pár obľúbenými produktami, pár som vypotrebovala s veľkou radosťou, (že už ich neuvidím) a dokonca som našla objav, ktorý som predtým absolútne prehliadla!
Pretože viem, že ste najviac zvedavé na ten zázrak, začnem neprofesionálne bez naťahovania s ním. Dala som si totiž záväzok so sebou, že si 3 mesiace nekúpim nič z kozmetiky. A dnešným dňom mám za sebou 2/3 splnenej výzvy.
MISSHA NEAR SKIN INNER MOIST NUTRITIVE ESSENCE som mala doma už dlhšie otvorený a začínal mi na stolíku zavadzať. Najprv to bolo o premáhaní sa, vôbec ho používať. Stále ma to ťahalo otvoriť si niečo nové s väčšou iskrou.:) Ale po pár dňom som videla, že moja pleť je zavlažená, žiari, dostávala úplne novú "formu". Akoby prešla tranformáciou. Krém má ľahkú konzistenciu, no dobre premasťuje a nezanáša póry. S vôňou by hitparádu nevyhral. Pripomína mi krémy kedysi. No účinky sú 100%-tné.  Úplne si ma získal a preto Vám ho môžem odporučiť. A tak som si povedala, že tak ako minulý rok nezačal bohvieako v oblasti pleťovky, tak tento rok som do neho vkročila správnou nohou. 
Rada Inner Moist od Misshy má hydratačné funkcie pre lepšie pôsobenie 17 prirodzených hydratačných faktorov tzv. NMF (natural moisturizing factors). Ten sa skladá z 11 aminikyselín, kolagénu, kyseliny hyalurónovej, ceramidov a ďalších aktívnych látok, ktoré sú prirodzené pre pokožku. Udržujú úroveň hydratácie a mazu. Lamella barier system zabraňuje dehydratácií a dokáže ju udržať až 12 hodín. Multi NMF lipozóm pôsobí v každej vrstve pokožky od najvrchnejšej, cez epidermis až po dermis. V tejto essence je 25% NMF lipozóm.

Na termálne vody som nikdy nemala slabosť, ale v rámci likvidácie zásob som vypotrebovala aj túto EAU THERMALE od AVENE. Rozprašovač bol jemne pokazaný, striekal len na jednu stranu. No mám načatú ďalšiu a tá už je v poriadku. Vytvára peknú hmlovinu. Osobne neviem posúdiť nejaký veľký vplyv na moju pokožku.

Báza na pleť CLARINS INSTANT SMOOTH PERFECTING TOUCH bola v jednom balíčku. No ja veľmi na tie bázy nie som, takže som po nej siahla až nedávno. Stáčí ho troška, spraví hladkú pleť, pozitívne pôsobí na výdrž makeupu. No po plnom balení by som nesiahla. Mne by bohate na celý rok vystačilo aj toto malé.:) Veď aj teraz som ho pretransformovala na bázu pod očné tiene len, aby som ju minula.


Kedže by som Vám viac o BALMAIN hair care chcela napísať v samostatnom článku, nechcem veľa prezrádzať. Len to, že tento PRE STYLING CREAM ma milo prekvapil a dodal účesu objemu. Napriek tomu by som mu dala hodnotenie 50:50. Prečo? Prezradím Vám v článku!:)


Moja láska PAI ROSEHIP BIOREGENERATE OIL, ktorá má zá následok, že odkedy mi došla, nebudím sa s krásnou "glowy skin":( Žiarivá pleť je s týmto olejčekom zaručená, neupcháva póry, okamžite vsiaka a v kombinácií s  vyššie spomenutým krémom MISSHA NEAR SKIN som mala naj pleť za posledný rok ( asi aj viac).


Blížíme sa k záveru, kde bude taký miš-maš. BIODERMA je Vám tu na odličovanie už dôverne známa. ESTEE LAUDER STAY IN PLACE FLAWLESS WEAR CONCEALER bol mojim verným parťákom. A rozlúčil sa so mnou štýlovo, odpadol mu penový aplikátor. Inak som s ním bola spokojná, takže myslím, že niekedy v budúcnosti sa ešte uvidíme. SEXYHAIR SULFATE-FREE SMOOTHING CONDITIONER som dostala ako vzorku k nákupu. Mal pomerne tuhú konzistenciu, silnejšiu sladko -kokosovo-nejakú vôňu (na identifikáciu som nikdy nebola macher). Hodnotím ho ako priermerný drogérkový produkt. Nič, pre čo by som sa výnimočne nadchla.
Očný krém ESTEE LAUDER ADVANCED NIGHT REPAIR EYE na vzorku bol vrchovato plný.  Tentoraz som mu celkom prišla na chuť. (Najmä pri porovnaní s aktuálnym očným krémom.). Jemnú pokožku okolo očí pekne zhydratoval. Pôsobila sviežejšie a jasne. Narovinu vzorke sa poteším, ale do plnej veľkosti by som za tú cenu nešla. 
Vzorka COLLISTAR NOURISHING ANTI-AGE OIL MILK so mnou minulý rok cestovala a vlastne v nej zostávalo už len na dne. Produkt mal netypickú mliečkovo-olejovú konzistenciu, ktorá bola riadne tekutá a príjemnú vôňu, z ktorej som cítila pomaranč. Pokožku som mala krásne hebkú. Veď čoby aj nie pri tom zložení, v ktorom nájdete zmes jojobového a makadamiového oleja, skvalén z olivového oleja, tokoferol, extrakt zo sladkých mandlí, šípok, či špeciálnu zmes solí z AHA kyselín pre šetrné vyhladenie pokožky, obnovu buniek, prevenciu vzniku nejednotných miest a celkové rozjasnenie pokožky.


Bodkou na záver je červený lak ORLY "FIREBALL", ktorý som až doteraz nemala veľmi v láske. Má totiž (teraz z zime takmer nebadateľný) modrý odlesk. Je viditeľný najmä v slnečnom svetle, takže som ho ako letný lak úplne vylúčila. Na zimu však presne ten odtieň červenej, z ktorej mám pocit, že lichotí mojej pokožke.:) Kryl v 2 vrstvách. A pri odlakovaní aktuálnym odlakovačom Sparitualom mi vydržal celý týždeň!

Ktorý je Váš aktuálny TOP produkt? Nájde sa u vás nejaky zo spomínaných alebo Vás nejaký zaujal?

2 komentáre:

  1. Mala som očný krém od EL no mne veľmi nesadol. Robil síce jemnejšie okolie, ale za tú cenu som čakala čosi viac. Teraz používam očný krém od Lancome a tam vidno obrovský rozdiel. :)

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jééj ďakujem za tip, pozerala som ho na stránkach..to je ten Visionnaire?

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)