piatok 2. júla 2010

Some colours with Gosh,yeah!

Tieto ceruzky uz mam nejaky cas, je to vidno aj na ich dlzke, ale pokial chcete vodeodolnu ceruzku, tato je na to ako stvorena najma v case dovoleniek pri mori. Prijemne sa s nou pracuje, lahko nanasa, navyse ked som robila ilustracnu fotku nemohla som poniektore odtiene zmyt z ruky ani mydlom. Su mastnejsej konzistencie na zabezpecenie vodeodolnosti, a troska metalicke. Na obale je charakterizovana ako prakticka neparfemovana ceruzka bez konzervacnych prisad, obsahujuca vitamin E a nemastny olej MCT (co teda netusim aky je), ktory zarucuje dokonale rozdelenie farebnych pigmentov. Krajina povodu: Dansko. A mozete ju po otvoreni pouzivat az 24 mesiacov, tak ako klasicku kozmetiku.
Vyber farieb je siroky.

Mojou naoblubenjsou je hned prva zlava odtien metallic brass-je taka tmavo hneda a ja ju upradnostnujem pred tvrdou ciernou, dalej je to odtien frisky frog, ten lila ma nazov blueberry ice, a ten co vyzera tak podivne je baklazanovy, no tu vyzera akosi skro hnedy, alebo taky divny dalsim v poradi je taka kaki zelena no presny nazov vam nepoviem kedze som z ceruzky akosi odstruhala uz aj nazov ale zacina na Gol...(dalej neviem), a poslednym v poradi je cool mint. Celkom fajn nazvy co poviete, plne fantazie:). Par odtienov nazivo ste mohli vidiet uz na mojich ociach v predchadzajucich prispevkoch. Som totiz lajdak a nechce sa mi malovat spodne mihalnice (nie ze by sa mi nechcelo skor sa mi ich nechce odlicovat) a aby som vytvorila aspon aky taky vyraz oko tak si spravim spodnu linku.




Ospravedlnujem sa za zle zastruhanie, ale az po zastruhani som robila ciarky na papier a tak som ic trosku zdeformovala a ta co ani nie je zastruhana, ta je bohuzial uz prikratka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)