štvrtok 28. októbra 2010

Estée Lauder Pore Minimizer

Amazing!!! A to doslova...

Očaril ma nielen obal krásnej farby:), ale aj papierová krabička (aj keď v prvom momente mi pripadal, taký obyč)...,
aj keď najpodstatnejší je samotný produkt, nie nadarmo sa hovorí, že obal predáva.
Estée Lauder máva dobré produkty, veď už aj cenová ponuka sa pohybuje v tých vyšších hodnotách.
Mňa zaujal PORE MINIMIZING Skin Refinisher vhodný na všetky typy pleti s klasickým dávkovačom.
Presvedčila ma jedna recenzia, ospevujúca tento prípravok. Aký je úžasný a kedže ho vyskúšala slečna, ktorá pracuje s kozmetikou jej názor je cenený o to viac. Ľutovala len jednu vec:), neviete akú?..., že si nekúpila to najväčšie balenie, ktoré vyjde cenovo najvýhodnejšie.
A tak aj napriek tomu, že som s týmto produktom nemala žiadne skúsenosti riskla som to.Vyrába sa ešte v nočnej verzii, ktorú možno časom tiež vyskúšam. A ešte jedna myslím, ktorú som neskúmala a je určená na vrásky.

K samotnému hrdinovi dnešného dňa: 
- má jemnú mliečnu konzistenciu, dobre sa vstrebáva
- pleť zjemňuje, zanecháva vláčnu, preniká do hĺbky(toto posledné som odpísala z obalu:)))
- minimalizuje póry a naviac ich aj čistí, resp. póry sa Vám ľahšie budú čistiť - akoby ich uvoľnoval
- pleť pôsobí odpočinutým dojmom

Použitie: v pribalenom letáku sa píše o použití raz za týždeň, príp. podľa potreby. Ja ho používam podľa nálady, pravidelne:). Aj keď sa priznám, že som momentálne mala menšiu pauzičku:). V lete som ho používala namiesto krému.
Patrí k drahším produktom, no napr. ja som toto 50ml balenie kúpila za cca. polovičnú cenu ako v normálnom obchode. Pôvodne kúpený pre mamu, ktorá sa však so mnou ochotne podelila.


Na navnadenie pár slov z obalu:
All, to help give back the skin you were born with. Unbelievably soft and smooth. Incredibly clear and ever - toned.


A pre školopovinných - užite si prázdniny!!!

2 komentáre:

  1. Nedávno jsme o tomhle krému živě diskutovaly a říkaly jsme si, jestli to opravdu má ten účinek, když už to tolik stojí! :-) Takže má otázka zní... má? Podle tvého postu asi ano, co? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne vyhovuje, a fakt moja koža vyzera po nom sviežo a mala som aj menej porov, použivala som ho aj na dovolenke rano namiesto kremu, a navyše pekne vonia. Spokojna s nim bola aj mamča:)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)