štvrtok 3. marca 2011

Cosmetic bag Signature

Dlhšiu dobu som hľadala kozmetickú taštičku, do ktorej by sa mi okrem kozmetiky vošli aj štetce.
Ale ako sa hovorí, kto hľadá, nájde:).
Do rúk sa mi dostala táto kozmetická taštička.
Na stránkach Elf-u je opísaná ako:
" ..trendová, praktická, kvalitná. Bude Vašou najlepšou kamarátkou na cestách!"
Na stránke nájdete tento obrázok. Konkrétne táto farba zodpovedá tej, ktorú mám:). Trošku rozdiel, všakže!? Má to byťodtieň "Silver".
 Dostupné sú odtiene: Silver, Black, Burgundy, Bronze

Rozmer: 21 x 10 x 6 cm
Cena: 9 

 Pozrime sa teda do vnútra:
V jednej polovičke, sa nachádza miesto pre štetce, môžte si sem umiestniť aj menšie štetčeky, ale drobnosti:)
 A hneď vedľa je priečinok na Vaše kozmetické vychytávky:). Aby ste ich vždy mohli mať pri sebe.

 Zatváranie na zipsy.

 A reálne rozmery cca. :
k tomuto rozmeru len poznamenám, že taštička nie je vypchatá, ale trošku sploštená, možno tým je spôsobená odchýlka. 
Práve som to premerala a má 6 cm, tak táto fotka je nejako skreslená. Asi nejaký škriatok sa mi sem vkradol. Alebo, že to nie je odfotené kolmo na centimeter, ale bokom, lebo sa mi to tam lesklo.
Výška:
Šírka:
Dĺžka:
Keď som hľadala na nete nejaké obrázky, aby som si lepšie vedela predstaviť, čo sa nachádza vo vnútri narazila som aj na názor, že čierna je lepšia. Nejaké dievča totiž malo myslím, že striebornú veľkú a túto striebornú. Zhodnotila, že pevnosť čiernej je väčšia. Možno to bolo tým, že strieborná mala väčšie plochy (vystavené namáhaniu). Ja sa k tomuto vyjadriť nemôžem podľa mňa je super aj táto. Veď nemusíme mať všetky veci čierne. Aj keď čierna je čierna (elegancia). 
Pokiaľ ešte nevlastníte nejakú taštičku na svoje kozmetické radosti a drobnosti. Táto je ideálne už aj preto, že obsahuje priečinky na štetce. Už sa teším až ju prvýkrát niekam vyvetrám:).

2 komentáre:

Thank you for leaving comment:)