pondelok 7. marca 2011

Do you heard about this?

 Neviem, či ste zaznamenali, že firma Gosh už pred nejakou dobou prišla s novinkou vo svojom sortimente:

Brow kit
and
Defining brow gel.


Dosť mi pripomína niečo ako brow kit z Elf-u. Vlastné pocity  z tejto kozmetickej vychytávky Vám nepoviem (kedže ju nemám), len Vám troška priblížim o čo ide.

Ja som si uchmatla letáčik z Fann parfumerie, no akosi som si pozabudla pozrieť ceny.
Na nete som však našla cenu za brow kit 10,50 € a 7,50 € za 
Defining brow gel.


Čo som zistila až doma, že 
letáčik nie je písaný v 
slovenčine, aj keď je už 
angličtina dosť rozšírená, 
všetci ju neovládame.



Na tejto adrese však nájdete komplet návod v slovenčine:

(anglický na nižšie uvedených obrázkoch)


 Najbledšií z tejto paletky je vlastne vosk. Nanáša sa nakoniec na zafixovanie buď tieňmi  z paletky alebo ceruzkou. Ďalšie tri tiene(svetlý, stredný a tmavý) tvoria samotnú farbu na obočie. Pokiaľ nespĺňa váš odtieň, možete si ho namiešať ich kombináciou. Na zvýraznenie obočia môžte naniesť svetlý tieň pod obočie.
Priložený je aj aplikátor.
 Gél na úpravu obočia je bezfarebný gél určený na skrotenie neposlušného obočia. nemal by sa olupovať ani nič podobné. A je vhodný ako pre citlivé oči, tak aj pre všetky odtiene obočia vďaka spomínanej bezfarebnosti. Nanáša sa aplikátorom, ktorého tvar však netuším aký je.
Aký máte z tohto výrobku pocit?

4 komentáre:

  1. osobne mam obocie cierne (od prirody), takze vsetky farby su pre mna prilis blede

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a potrebujes vobec ceruzku na obocie?:) nie si ten "stastlivec", ktory ceruzku na obocie ani nepotrebuje?:)Gosh ma ciernu ceruzku na obocie, ale tien na obocie som asi este nevidela, mozno od elfu najtmavsia verzia. A mas aj cierne vlasy, ci...?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A když tuto sadu srovnáš s tou od elf? Je tam nějaký výrazný rozdíl?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no ja tuto sadu nemam, takze na vlastnej kozi moc zrovnavat nemozem. Ale v Elfovi je len jeden tien a jeden vosk farebny zatial, co tu je vosk prihladny a tiene 3 aj, ked mi pridu v dost svetlych farbach.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)