nedeľa 15. mája 2011

Shopping post

Hello krásky,
 dúfam, že aj napriek tomu, že počasie nie je práve najideálnejšie sa máte super.
Pre mňa bol tento týždeň, týždňom ukončenia skúškového. V piatok sa mi podarilo spraviť poslednú skúšku, takže teraz už len dopísať záverečnú prácu, naučiť sa na štátnice... Teraz neviem, či sa mi to skúškové nepáčilo viac:D. Každé ma niečo do seba, aj keď ani jedno nie je príjemné.

Mimochodom, ďakujem za vaše názory, návrhy, ktoré mi dávate.
Písmo som už upravila, takže teraz sa Vám hádam príspevky budú čítať lepšie.:) Na ďalších veciach budem pracovať. A uvidím, čo sa mi podarí. Najhoršie je, že keď máte nápady nemáte čas ich zrealizovať.
Navyše som tento týždeň chytila aj dosť silnú nádchu, takže ešte dnes smrkám ostošesť. A to už trvá týždeň.:(
Včera sa mi však podarilo dostať do hlavného mesta:), kde je veľký výber obchodov.
Navyše sa mi podarilo nájsť niečo z môjho zoznamu veci, ktoré by som chcela.

A pokiaľ ste minimálne tak zvedavé, čo je v "batôžku", ako by som bola na vašom mieste ja, rozkliknite článok + Vám ukážem, čo som ešte našla:).
Tieto prstienky som prvýkrát videla v časopise, ktorí rozdávajú v lietadle. Prebehla som ich pohľadom, s tým že pekné. Postupne ma však túžba po nich nahlodávala. Až vzrástla natoľko, že som si ich našla aj na slovenskom trhu. Nemyslím, ten kde predávajú babky snežienky, či med a vajíčka, alebo kde nájdete aj zeleninu, sadenice a pod.
Bohužiaľ predajní nie je na Slovensku až tak veľa. A ja som jednu takú včera navštívila. 
Môžem ich nosiť spolu, alebo samostatne, podľa ľubovôle:).
A vôbec necítim, že mám tri prstienky vedľa seba.
 Leto sa blíži a tak treba dopniť, rozšíriť svoju zbierku chráničov na zrak:) 
Čím väčšie, tým lepšie.:)
 Neplánovala som si kúpiť nohavice, no tieto mi padli do oka. Po tom, čo som ich na seba navliekla, vedela som, že pôjdu so mnou. Skvele mi sedia, a kedže moja postava nie je najideálnejšia, dosť ťažko sa mi vyberajú akékoľvek nohavice. Nehovoriac, že ich musím vždy skrátiť.
Kráľovská modrá už nejakú dobu patrí medzi top farby. A podľa mňa sedí hádam každému, nie nadarmo je "kráľovská". Konečne som narazila na tričko v tejto farbe. Chňapla som po ňom, kedže je voľné a bez potlače dá sa fantasticky kombinovať.
Ďalšími dvoma kúskami sú dosť podobné "body con" sukne. Tak a už mi len držte palce, aby som našla odvahu si ich na seba navliecť:). Tento štýl sa mi totiž dosť páči. A čo Vám?
 A táto fotka Vám ukazuje moje vytúžené maxi dress. Stále som nejaké hľadala, voľné, ľahké, s nejakým použiteľným dizajnom. Tak tieto do tej kategórie spadali:).
 A to, že mám doma romantika dokazuje táto ruža. Dostala som ju od drahého v deň poslednej skúšky. Ale dôvod bol vraj, preto lebo mi dávno žiadnu nedal. Je mi totiž ľúto, že rezané kvety dosť rýchlo zvednú. Aj preto mu v podstate zakazujem kupovať kvety:) Viem, že ma má rád aj bez toho:) Dôkazom je, že pred rokom a pol som dostala jednu v kvetináči (aby rýchlo nezvädla ako rezaná). Poznáte film "Ako stratiť muža v 10 dňoch". Teraz si robím "srandu" , že je to naše "kapradí lásky"-po slovensky asi "papradie lásky":)
Dokazujú aj Vám priatelia lásku, inšpirujte nás:)!
p.s. bola som opravená priateľom, že ruža je z lásky a za skúšky;):*

Prajem krásny zbytok nedele!

13 komentárov:

  1. krásny post :) ruža je nádherná a ja v poslednej dobe tiež obľubujem tú krásnu modrú farbu :) a v sukni sa nám jednoznačne predveď ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ruža je krásna! aj ten batôžtek a ostatné veci..ale okuliare sa mi najviac páčia, presne také chcem, odkiaľ pochádzajú??
    a tvoje písmo sa mi páčilo aj pred tým :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. baby vidím, že ste romantičky, ale ďakujem priateľovi poviem, aký mala úspech;)

    ivqua: okuliare sú zo Stradivaria:) a ďakujem za pochvalu za písmo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyjo úžasná růže, taková žíhaná :) Taky mě štve, že řezané květiny brzo zvadnou, tak je nechávám vždycky usušit, ale taky jich moc nedostávám od přítele.. On mě pořád někam zve do restaurace, na cokoliv, ale nepotřebuju dokazovat lásku dárky, i když vždy potěší ;)
    Tak gratuluju za zvládnutí zkoušek a pěkně ses odměnila oblečením, ty prstýnky jsou super!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. taky bych rada nejake maxi dress, ale me neslusi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dazz: ty si zlaticko:), vidim ze sa zhodneme, no to aj my chodievame, ale vacsinou na kavu:), jeden cas sme zbehli vzdy na nieco rychle na jedenie, ale usudili sme, ze najlepsie je to, ked si uvarime doma:). A dakujeeeem:)

    evžena: a skúsila si už nejaké, ja som napriklad hladala fakt take, co budu aj trosku viac, nechcela som z takej ako teplakoviny a upnute, strih robi a verim tomu, ze jedny by ti isto sadli!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. taky mám takovej víceprstýnek :D a mám ho moc ráda, já ho mám z Tally

    OdpovedaťOdstrániť
  8. lovelyhair: ja som mala volakedy este take tri kruzky v sebe, skoro ako hlavolam, myslím, že je to velmi univerzálny kusok

    OdpovedaťOdstrániť
  9. povedený nákup a růže od přítele je krásná! jinak tvůj blog mě zaujal, určitě sem budu chodit pravidelně :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ta ruzicka je krasna!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásna ruža :) Tie, ktoré majú v sebe zmixovaných viacero farieb sú najkrajšie :)

    Tiež sa riadim heslom, že čím väčšie slnečné okuliare, tým lepšie :P

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)