utorok 16. októbra 2012

Poponáhľajte sa na "www.matriciane.sk"

PREČO? Pretože k nám dorazila dlhoočakávaná novinka ANTI-AGE MATRICIANE so skvelou príležitosťou, získať vďaka registrácií na tejto stránke BEAUTY MATRIX SET ZADARMO! Zároveň sa tak automaticky zaradíte do hry o hodnotné ceny ako dermatologický zákrok podľa vlastného výberu v hodnote 1000 eur, balík kompletnej anti-age starostlivosti v hodnote 100 eur alebo omladzujúce protivráskové sérum Matriciane sérum v hodntote 27,50 eur!
Oplatí sa skúsiť, čo poviete?
A nezabudnite o tom povedať aj svojim mamám, sestrám, kamarátkam, známym,...keď majú takúto skvelú šancu, škoda ju nevyužiť!


BEAUTY MATRIX SET zahŕňa:
Matriciane Rides (2 ml)
Matriciane Fermete (2 ml)
Matriciane Serum (2 ml)
Sensibio H2O (10ml)
Matricium (1ml)
Zákaznícku kartičku

Môžete si tak na vlastnej koži vyskúšať niečo ušité presne na váš vek! ANTI-AGE od MATRICIANE tvorí jedno sérum (určené pre všetky typy pleti) a 3 krémy (rozdelené podľa veku na krém pre 25+: Matriciane Multi Defense, 35+: Matriciane Rides a 45+: Matriciane Fermete).
Okrem toho si môžete prečítať čo je starnutie pokožky, čo sa deje s pokožkou vekom, aká je úloha kyseliny hyalurónovej, kedy začne pokožka starnúť, aj či tento proces môžeme nejakým spôsobom spomaliť. Na tieto otázky odpovedala MUDr. Ľudmila Lipková, ktorá opísala aj svoju skúsenosť z používania MATRICIA.

O jednotlivých prípravkoch si môžete prečítať na www.matriciane.sk, kde sa môžete poradiť aj s odborníkmi z Biodermy. Tento týždeň so sympatickou Mgr. Luciou Vančo. Od budúceho týždňa sa k nim pridajú aj dermotológovia, dermoporadkyne a dokonca aj osobnosti!

Takže: "Nerobme si vrásky kvôli vráskam!"

Do ktorej kategórie spadáte vy (25+, 35+, 45+)? Alebo ani jednej? Potešíte touto novinkou seba alebo  niekoho blízkeho?
Ja som sa na ňu "namlsala", možno budem tak poslúchať, že ju nájdem pod stromčekom:DDD.
Prajem Vám krásny, aj keď upšaný deň!

Poponáhľajte sa, pretože ponuka BEAUTY MATRIX SETU platí len do vyčerpania zásob!

7 komentárov:

  1. Už jsem se taky tenhle týden zaregistrovala a těším se, s Biodermou mám poslední dobou jen dobré zkušenosti. Je mi 27, takže zatím patřím do té nejnižší kategorie :)
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to som rada, ze ti Bioderma sadla a dufam, ze z noviniek budes tiez nadsena!

      Odstrániť
  2. dosel vam nejaky potvrzovaci e-mail nebo nic ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Evie :) ja som dala na teba a zaregistrovala som sa... a cuduj sa svete, prave mi prisiel balicek z Biodermy :D dakujem za skvely tip. a ide sa skusat.... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neviem preco mi nezobrazilo moj komentar :( tak este raz...
    hned ako som videla tvoj prispevok o tychto vzorkach som sa zaregistrovala, aj ked som moc neverila, ze by mi mohlo nieco prist. A vcera mi uz aj prisli vzorky :) tak sa tesim a idem skusat :) Dakujem za tip.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dufam, ze budes spokojna:). Urcite daj vediet dojmy! Komentar sa tu nezobrazil, lebo mam nastavene schvalovanie a nebola som na nete, takze az teraz sa tu objavili:). A nemas zac, som rada, ze si tuto moznost vyuzila:).

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)