utorok 23. októbra 2012

Začína to na M...

...má to 9 písmen a je to MATRICIUM. Staro-novinka, ktorá si podobne ako jej deti MATRICIANE, zaslúži vlastnú webovku, ktorú nájdete pod www.matricium.sk. Unikátny tým, že je zložený zo zložiek, ktoré sa prirodzene vyskytujú v koži. Vďaka nemu by koža mala objaviť a naštartovať svoje vlastné regeneračné schopnosti.
Vhodné nielen pre zrelú pokožku, ale aj pre tých, ktorých koža je vystavená každodenným negatívnym vplyvom prostredia (fajčenie, znečistené prostredie, medicínska liečba, stres, Uv žiarenie,...), po dermatologických zákrokoch (peeling, laser, mezoterapia,...), v kombinácií s kozmetickými procedúrami (starostlivosť proti starnutiu, intenzívna hydtratácia,...)

Photobucket
Balenie obsahuje 30 "ampuliek", vydrží Vám akurát na jednu kúru. Môžete si vybrať, či budete prípravok aplikovať jednorazovo (napr. ráno), alebo si "dávku" rozdelíte na ráno a večer. Jedna ampulka obsahuje 1ml sterilného prípravku, čo je približne 20 kvapiek, z čoho nám po matematickom prepočítaní vychádza 10 kvapiek ráno a 10 večer. Ale! Obsah načatej "ampulky" by ste mali spotrebovať zhruba do 12 hodín. Plus-mínus. Keď zľahka pretiahnete nestane sa z Vám po použití vlkodlak:). Ale nepreháňajte to! To len tak na odľahčenie. Praktické je aj otváranie - skrútiť vrchnáčik (odlomiť), žiadne boje s hladkým vrchnáčikom. Uzavriete opačným koncom. Prácu Vám uľahčia "krídelka", ktoré zároveň produkt udržia tam, kde má zostať. Takže ďalšie plus za vrchnáčik, ktorý nie je "jednorázovka" a po použití sa dá opäť bez problémov nasadiť.
Kúru by ste mali opakovať cca. 3-4 x do roka. Alebo podľa nižšie priloženého obrázka.
Nedá mi nespomenúť aj celkový dizajn balenia (aj keď tým som asi mala začať). Pracovité včielky z Biodermy nič neoflákli a pohrali sa aj s ním. Hranatá krabička je z pevného plastu a po vypotrebovaní ju môžte druhotne využiť ako krabičku na svoje kozmetické radôstky alebo ako šperkovnicu:). Zostáva to už len na vašej fantázií.
Cena sa pohybuje okolo 49 eur.
Photobucket
"Like" aj za to, že na jednotlivých plastových "dávkovačoch" je napísaný dátum spotreby a hlavne názov produkty. To len keby ste mali vo svojej kozmetickej taštičke niečo s podobným dizajnom:).
Photobucket
MATRICIUM sa mi dostalo do rúk ešte v lete, za čo môžem ďakovať štedrosti Biodermy. Ďakujem!:)
Napriek tomu, že moja pleť nie je bez chybičky som ho posunula mame. Aby tak smutne nepozerala, že sa tam nedostala so mnou. Nebolo to však zadarmo, ale za to, že mi posunie svoje dojmy z neho. Tu sú:
" Bola som zvedavá, čo spraví s mojou "starou" kožou. (pozn. neberte doslova:) ). Očakávala som, že moja pleť bude aj bez liftingu omladená. Veď už len z čarovných slovíčok si pripadáme krajšie. Aplikácia vyžadovala určitú zručnosť, pretože hneď po otvorení začalo sérum vytekať. Na môj vkus bola číra konzistencia  moc tekutá. Aj po nakvapkaní na prst, som si ho musela hneď priložiť k pleti, inak by tento"zázrak" vyšiel navnivoč. Mám rada určitú parfemáciu, ktorá ma istým spôsobom dobre naladí. Je to pre mňa taký malý bonus. Motivuje ma to používať produkt svedomito. Tento má skôr "prírodnú" vôňu. Pripomína mi želatínu? Pre mňa troška mínus. Bolo mi poradené, výrobok používať ráno a večer, vždy po 10 kvapiek. Toto množstvo bohate vystačilo na tvár aj dekolt. Do pleti sa okamžite vsiakol, ako keby to bola špongia.:). Pleť bola hydratovaná a pozorovala som aj zmenšené póry. Vek neoklamem a vrásky tiež. Nemôžem povedať, že by mi po tejto mesačnej kúre razom všetky zmizli ako mihnutím čarovného prútika. Myslím, že viditeľnejšie výsledky by boli viditeľné po väčšom počte kúr. Ako je známe kyselina hyalurónová, ktorú obsahuje viaže vodu, tým pádom pleť na pohľad pôsobila "šťavnato":). Zhodnotila by som to ako zaujímavú skúsenosť.
Napriek očakávaniam sa mi zdá, že výrobok mi až tak nesadol. Mám zmiešanú pokožku, na ktorej sa občas vyhodí nejaká tá vyrážka. Pri používaní Matricia som pozorovala, že sa mi skôr podkožne zacelila a nechcela vyhojiť. Bola som prekvapená, kedže som očakávala už aj z počutia skôr opačný efekt. Možno to bude "hydratáciou". Každá koža potrebuje hydratovať, ale moja to asi neznáša až v takej miere (vyrážky potrebujem skôr "vysušiť"). "

Ja by som to zhodnotila tak, že každý máme iný typ pleti, pohybujeme sa v inom prostredí a aj naša pleť ma na nás iné požiadavky, vek. To, čo sadne-nesadne jednému môže druhý považovať za svoj grál. Napr. Lucka z www.viacstylu.blogspot.sk ,(kde si môžete prečítať aj jej recenziu naň) si s MATRICIOM "sadla".
Photobucket
Možno to znie neuveriteľne, ale MATRICIUM je jediný produkt na trhu, klasifikovaný ako zdravotnícka pomôcka, zacielená priamo na príčiny starnutia pleti. Je výživné regeneračné sérum, ktoré vytvára ideálne prostredie pre ozajstnú regeneráciu vlákien.
Dôkaz miesto sľubov:

Frekvencia dávkovania pri najčastejších kozmetických procedúrach:
Photobucket
Krásny večer a teším sa na vaše komentáre!

p.s. Ak si nechcete ampulku aplikovať na jeden krát, stačí ak si ju aplikujete večer a do rána určite tých 12 hodín neprejde. Takže druhú polovičku si dáte ráno.:)

4 komentáre:

  1. no vidis, zasa sa potvrdilo, ze co plet, to nazor... pre mna je to urcite jeden z objavov roka, mala som s nim fakt viditelne vysledky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak:), som rada, ze si z neho taka nadsena:)

      Odstrániť
  2. Tak tedy...o tomhle slyším úplně poprvé. Jsem z toho trochu rozpačitá, asi bych to nezkoušela. Ale díky za novinku:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Luci, určite by som ti odporucila precitat si aj recenziu u Lucky: http://viacstylu.blogspot.sk/2012/10/testujeme-matricium.html, predsa len ma plet blizsie k tvojmu veku a pre zmenu ona je z neho nadsena, vid komentar vyssie;)

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)