streda 16. decembra 2015

SNOWFLAKES ACCENT


Ahojte! Ako som sľúbila, som tu s aktuálnou zimnou edíciou nechtov. Pre začiatok som si zvolila neutrálne odtiene a chňapla po China glaze "What's she dune?" (paradoxne a celkom náhodne z letnej edície;) ). Ide o príjemný nude odtieň so studeným podtónom, ktorý som vylepšila samolepiacimi vločkami. Tie mám doma už hádam 2 roky, no často po nich nesiaham, pretože ich obrysy aj po prelakovaní kričia "sme nálepky" (vidno to aj na fotkách) a sú spestrené zelenými trblietkymi.

Som zvedavá, čo na ne poviete vy! Páčia sa Vám "nude" laky alebo máte radšej farbičky?

12 komentárov:

  1. tie vločky sú tam úžasné :)) a celé je to úžasné a také elegantné :) nude mám rada, ale v tomto období skôr siahnem po červenej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úplne chápem, aj ja radšej siaham po farbičkách, no tentoraz som mala chuť na niečo neutrálne:)

      Odstrániť
  2. Jé to je roztomiloučké! Zrovna mám na nehtech naprosto totožný lak a to od Rimmel. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wau to vyzera uplne uzasne, skoda ze mne takyto odtien laku nesedi :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som minule videla nude, ktorý šiel do broskyňova a vyzeralo to super:) Už len taký zohnať.

      Odstrániť
  4. Moc hezký :) Na nějakou béžovou barvu mám taky chuť

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj ja v zimných obdobiach používam takmer výhradne červenú (ako Notes Personnelles), ale krásne si to skombinovala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ja zvyčajne tiež siaham po farbičkách alebo bielej, no toto bola skôr výnimka. Akosi som bola bez nápadu:)

      Odstrániť
  6. Tyhle odstíny v podstatě ráda nemám. Když nenápadnou tělovku, tak sama nosím růžovou. Ale v zásadě je pěkná nebo minimálně tobě sluší hodně, asi dík studenému podtónu. A ta vločka je stylová, ale tak nějak miloučká, celé je to velmi něžné. Vánočním nehtům úplně nefandím, pokud na nich má nositelka omalovánky a vyvedený málem kompletní Betlém.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jednoduché a pekné. Také mám najradšej! ♥

    Prajem príjemné prežitie vianočných sviatkov | Gabrielle
    ♡ Bio and natural cosmetics ♡
    ♡ christmas giveaway | Realash - lash enhancer ♡

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)