piatok 29. januára 2016

EMPTIES (DECEMBER)


Je koniec mesiaca a ja som Vám ešte nestihla zreferovať, koľko som toho spotrebovala za december. Asi to bude tým, že za január Vám neukážem nič. Historicky som počas neho minula len jeden jediný produkt (+ za dnes ďalšie 2:) ).

V decembri som minula cestovnú sadu Original sprout, ktorá obsahovala 4 výrobky. Tie som Vám recenzovala nedávno, takže ich možno máte ešte v živej pamäti. 
Natural shampoo dodá vlasom extrémny lesk, no vzhľadom na to, že nepení, som mala potrebu, naniesť ho viac.  Opätovnú kúpu si EŠTE PREMYSLÍM. Aj keď som trošku nalomená.
S Deep conditionerom máme veľmi vrúcny vzťah. Vlasom dodá ľahkosť, vzdušnosť a hydratáciu. Lepšie sa rozčesávajú, sú opäť plné života a "nepramienkajú". Obľúbila si ho aj mama, takže jeho "ZNOVU-KÚPA" JE NA SPADNUTIE.:))
Hair&body wash príjemný sprcháč, jemný k pokožke, ktorý sa dá použiť aj na vlasy. NEKÚPILA BY SOM SI HO.
Scrumptious baby cream do pokožky dobre vsiakol, zanechal ju jemnú a vyživenú. Vôňa mi až tak nesadla. Je fakt, že je dosť výdatný, takže plné balenie by som nespotrebovala prirýchlo, no NEOSLOVIL ma natoľko, aby som si ho pri objednávke hodila do košíka.

Super Aqua Oxygen Micro Visible Deep Cleanser čistič, po ktorom bude vaša pokožka žiariť na diaľku. Viac ste sa mohli dočítať v samostatnej recenzií, ktorú nájdete po kliknutí na názov. KÚPILA BY SOM SI HO ZNOVA.

Rúž Maybelline v ružovom odtieni "120 Petal Rebel" bol asi jediný rúž, ktorý sa mi minulý rok podarilo spotrebovať. Preto som si ešte minulý rok dala záväzok žiadne nové rúže....Viete ako som skončila, o týždeň som si kráčala s taštičkou PUPA. A viete koľko rúžov som v nej mala??? 4!!!!
Tento by som si druhýkrát NEKÚPILA, pretože vysušoval pery. Ono ja som si ho ani nechcela kúpiť, ale tá mediálna a blogová masáž spôsobila, že som si ho vtedy s dvojmesačným meškaním z drogérie odniesla.

babaria lip and eye contour nebola som z neho až tak paf ako z kaviárovej verzie, napriek tomu bola jeho gélová konzistencia ozviežujúca a do pleti sa dobre vklepávala. Rýchlo vsiakol a príjemne voňal. Okrem očného okolia sa dal použiť aj na pery, na ktoré pôsobil ošetrujúco a opticky ich vyhladil. Po obliznutí mal však horkejšiu chuť, takže nič moc. Ak by som si mala vybrať radšej siahnem po jeho luxusnejšom kaviárovom bratovi. Obidva však pôsobia ošetrujúco aj na riasy. Neviem, či to bolo nimi ale zdalo sa mi, že mi po nich lepšie rástli.

elf brow kit bol v mojej makeup výbave nekonečnú dobu. Vzhľadom na to, že som našla lepšie a účinnejšie produkty už by som do neho NEŠLA.

Garnier deodorant neo v tzv.fragrance free verzií by som nedopriala ani svojmu nepriateľovi. No ak niekoho chcete pridusiť, kľudne po nom siahnite a nešlapnete vedľa. Keď som ho používala smrdela som ako nikdy a nebolo to mojim pričinením. Bolo mi ho ľúto, len tak vyhodiť, tak som sa ho snažila vypoužívať aspoň na päty. So sebazaprením sa mi to podarilo. No smrdeli tiež. Nikoho teda neprekvapí, keď k nemu napíšem len NEVER MORE!!!

Balzám na nechtovú kožičku Sally Hansen Cuticule eraser + balm pekne vyživil nechtové okolie. Priznám sa, že som bola zvedavá, akým spôsobom bude odstraňovať kožičku. Troška som dúfala, v podobné účinky ako pri odtraňovači nechtovej kožičky Instant cuticule remover SH (tyrkysová fľašťička). No u tohto pravdepdobne kúzlo spočíva v tom, že okolie ošetruje a minimalizuje vznik. Ak však vyskúšate citrónový Burt's Bee po tomto sa už neobhliadnete! Zaručujem! Dokonca Vás vyjde o nejaký centík menej, ak nie aj o celé euro. Po okúsení lepšieho by som si ho už NEKÚPILA, aj keď nie je zlý a hlavne je dobre dostupný.

Swiss smile bieliaca pena, ktorá ma nedostala na lopatky. Takže o ĎALŚEJ KÚPE NEUVAŽUJEM.:)

Bioderma Sébium Global je unikátna ukľudňujúca a protizápalová starostlivosť pre tých, ktorých trápi akné. Obsahuje zložku Bukuchiol, ktorá reguluje kvalitu a množstvo kožného mazu a prinavracia pleti rovnováhu. Ja som si zvykla nanášať ho lokálne, preto to odporúčam aj Vám. Balenie Vám vydrží dlhšie, a zároveň najintenzívnejšie pôsobíte tam, kde je problém. Ale aj z praktických dôvodov, pretože krém trošku žmolkuje, takže pri následnom nanášaní makeupu by ste nemuseli byť najšťastnejšie. Super je, že zabraňuje oxidácií skvalénu a má keratolytický účinok, čo znamená, že pleť nebude po čase vyzerať ako hrošia koža. Aplikuje sa 1-2 denne. Ja mám dojem, že u mňa najlepšie funguje prvé 2 týždne, potom sa efekt ustáli, takže zvyčajne siaham po niečom ďalšom, aby som sa k nemu po čase opäť vrátila. KÚPILA  by som si ho ZNOVA, pretože tie prvé týždne patrí k produktom, ktoré uľavujú výrážkami zranenej dušičke. Aj keď na pleti troška štipká.

***
Kedže týmto príspevkom uzatváram moju spotrebu za minulý rok, mám tu aj pár štatistických čísiel. Vzhľadom na to, že som sa v mojich poznámkach tak trochu strácala, sú čísla skôr orientačné, aj keď by mal dosť sedieť.:) Predsavzatie na tento rok, spraviť si lepšie poznámky.:)

Spotrebovala som:
13 ks dekoratívnej kozmetiky
11 ks rôznych krémov a sér
1ks dermálnej a 1 ks termálnej vody v spreji
6 ks tonerov a micelárok = 1450 ml
každý druhý mesiac som minula balenie 120 ks odličovacích tampóv, čo vychádza na 120 x 6=720 ks
5 ks krémov na ruky
3 ks kondionéru = 954 ml
5 ks šampónu = 1250 ml
1 masku na vlasy
3 ks stylingových produktov
4 ks lakov na nechty
2 odlakovače na nechty
3 parfémy
1 čistič na štetce
2 bieliace peny na zuby
2,9 l krémov na telo
2 krémy na nohy
4 ks deo produktov
3 samoopaľovacie prípravky
1 peeling na telo
1,35 l sprchových gélov
2 očné krémy
700 ml čistiacich gélov na tvár

Je zaujímavé vidieť tieto čísla čierne na bielom. Takže, aj keď som rozmýšľala nad zaniknutím tejto rubriky, myslím, že kvôli finálnej budúcoročnej sumarizácií si ju ponechám. Som zvedavá, aké budú výsledky dosiahnem!:)

Ako zhodnocujete minuloročnú spotrebu u seba. Viac ste spotrebovávali alebo kupovali? Alebo máte ten zdravý prístup niečo za niečo?
Určite mi dajte vedieť, ak sa v niektorom názore na produkt zhodneme a ak nie, tak mi to kľudne napíšte tiež. Teším sa na vaše komentáre!:)
Užite si víkend!:)

2 komentáre:

  1. Pekna spotreba, libi se mi to konecne shrnuti :) U me jednoznacne vic kosmetiky pribyva nez ubyva, u pece se to jeste snazim regulovat, ale u dekorativky to proste jen tak nejde :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hovoríš mi z duše, tiež už menej nakupujem, no aj tak zásob pomaly ubúda a o dekoratívke ani nehovorím:)) Už som si založila list, kde spotrebue vypisujem, tak budúci rok by som mala mať presnejšie čísla:) A ďakujem za komentár!:)

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)