piatok 5. februára 2016

FriYAY with heart


Určite ste už takúto manikúru niekde zahliadli. Ja som ju mala na pláne už dlhšie a kedže sa blíži "sviatok zaľúbených", môžu byť aj taká malá inšpirácia. Čo poviete?
Keď som ich začala robiť, v duchu som si plánovala zavŕšiť manikúru dokonalým súmerným srdiečkom. O to som sa najprv pokúšala so šablonkou z lepiacej pásky. No bodky sa mi do seba zliali a ja som usúdila, že to nebude najpohodlnejšia voľba. Necht som teda pekne odlakovala, opäť nalakovala biely podklad Orly White tips a pokúsila som o výtvor znova. Skončilo to tak ako vidíte a aj to je môj tretí pokus.:))) Samu seba som chlácholila tým, že je vlastne krajšie takéto nedokonalé, veď "nobody is perfect" a "little imperfections make it perfect". 
Hlavnú úlohu v celej manikúre zohral svetloružový Essie French affair. Veďlajšie úlohy si strihla zmeska vyššie spomínaného, sladkého ružového Pupa 220,  červeného Pupa 616 a tlmenného ružového Fnug Cover shot.

Čo poviete na srdiečko? Páčilo by sa Vám viac súmerné alebo je fajn aj toto?

Prajem Vám krásny piatok!

 photo 902_zps1ad8nnnq.jpg
 photo 901_zpspkx6awzg.jpg
 photo 907_zpsqmsynqhz.jpg
 photo 903_zpsrbedxhqa.jpg
 photo 909_zpsj6v9hyod.jpg

5 komentárov:

  1. Moc se ti to povedlo :) vypadá to vážně jak na té předloze, taky jsem to jednou zkoušela, ale to srdíčko se mi moc nevydařilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Niky!:) Veď aj mne sa podarilo trocha nakrivo:))

      Odstrániť
  2. beautiful

    f#797
    Really loving your blog.
    Love to see you on my blog
    I am following your blog. Hope you will follow back. xxx Keep in touch
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)