utorok 2. mája 2017

EMPTIES (APRIL)


Ahojte! S aprílom sme sa pred pár dňami rozlúčili a preto sa dnes rozlúčime aj s pár produktami. A kedže nikdy neviem, čo k tým mojím "odpadkom" napísať, prejdeme rovno k faktom. Čo poviete?

TVÁR:
MAC Blot powder pressed v odtieni "medium" vo mne nezanechal nejaké veľké dojmy. Aj keď si zvyčajne brávam z púdrov najsvetlejší alebo transparetný odtieň, v tomto som spravila výnimku. Najsvetlejší bol totiž biely a ani neviem prečo, ale nejako ma to desilo.:D
Myslím, že som kdesi čítala, že tento púder je určený na zmiešanú/mastiacu pleť a po jeho použití by pleť mala byť zmatnená. Nemám rada, keď púder pleť "zneživí" - príliš zmatní. Tento to síce nespravil, no keď som sa v lete leskla, po prepúdrovaní som nadobudla dojem, že má nejaké rozjasňujúce čiastočky a nedočkala som sa toho (matného/zamatového) efektu, aký som čakala. A ďalšia vec, netreba ho nenášať príliš často, pretože pleť zosvetľuje.
Kúpený v predajni MAC (Aupark BA) za 27€/12g.


BIODERMA Sébium H2O micelárka pre zmiešanú a mastnú pleť. Rada som ju používala na doodličoavnie, či rannú očistu. Mala som z nej pocit, že zoberie aj tie najdrobnejšie pozostatky nečistôt.

BIODERMA PHOTODERM MAX SPF 50+ bol mojim verným spoločníkom a spoľahlivo ma chránil pred spálením, kedže používam kyselinky.:) Je vhodný aj pre zmiešanú pokožku. Dobre vsiakal, neupchával póry a pokožka po ňom nebola mastná. Myslím, že je dokonca vodeoodolný a dostupný v 3 verziách, bezfarebnej, bledšej a tmavšej tónovanej.

evolve Light perfecting mask pre žiarivejšiu pleť už myslím nedostať, takže neviem, či má o nej vôbec zmysel písať. Až 99,64% je deklarovaných ako prírodných, 88,5% by malo pochádzať z organického hospodárstva. Pleť jej používaním mala byť hladšia, čistejšia, plnšia s porcelánovým "finishom" a zdravým tónom, vďaka odstráneniu mŕtvych buniek a vybudeniu kolagénu.
Pri tejto maske som pochopila, že mi viac vyhovujú tekuté "lotion" s kyselinami. Po maske som mala žiarivejšiu pleť, ale nejak to nebolo až také wau, aké som čakala. Vôňa bola prírodná, príjemná a maska mala zlatavo-hnedú gélovú konzistenciu. Nechávala sa pôsobiť 5 min.

benefit Roller lash dobre rozčesávala, robila prirodzený "look" a napodiv, aj keď bola čierna, nerobila "tvrdý pohľad" Vďaka zaoblenej kefke, ktorá má z jednej strany dlhšie "štetiny" sa dobre nanášala a rozčesávala aj riasy. Konzistencia bola ideálna na nanášanie. Jediným mínusom pre mňa bola plastová kefka. No a nevyhla som sa ani odtláčaniu.

bella cotton odličovacie tampóny - už niekoľké balenie a stále spokojnosť.:)

TELO:
NestiDante Dolce Vivere tekuté mydlo s vôňou citrusov síce z fľašky voňalo výborne, no pri sprchovaní sa vôňa obrátila trošku iným smerom. Každopádne nevysušuje pokožku.

WELEDA mandľový krém na ruky je hodný svojho mena, lebo hneď pri prvom použití z neho "zavetríte" mandle. Konzistencia je príjemná, dobre sa do pokožky vkrémuje a zanechá ju zamatovo hebkú. Problém je, keď si často umývate ruky. V tom momente Vám už tento krém taký skvelý nepríde, lebo pokiaľ ste mali pocit suchých rúk, pred jeho použitím, po umytí rúk ste tam, kde ste boli. Takže nemá dlhodobý efekt.:/

quilibra madľový olej zoženiete v DM-ke za 8,99€/250ml. 100% čistý olej zo sladkých mandlí získaný spracovaním za studena, by mal vyživovať a zvláčňovať pokožku bez zmastňujúceho pocitu. Čo môžem potvrdiť, mastnotu po rozmasírovaní absolútne necítim. Zvláčňujúce schopnosti tohoto oleja majú zabraňovať znakom stresu počas tehotenstva, či nízkolarorickej diéty. Je vhodný aj pri masážach. Vyrobený v Taliansku.
Olej mi vydržal od začiatku roka až doteraz (čiže pekné 4 mesiace). Vôňa je klasická ako olej. Pokožka po ňom bola vláčna. No asi preferujem skôr krémy. Čo však nevylučuje, že sa k nemu niekedy nevrátim. A ako ste na tom vy? Ste v tíme olejov, či krémov?

BIODERMA PHOTODERM BRONZ SPF15 sa dobre roztiera a pokožka sa s ním opaľuje krásne do zlatava. Len teda musíte odhadnúť vhodný SPF pre zemepisnú šírku, do ktorej idete.:)) To je základ.
Krém si môžete nanášať nastriekaním na pokožku a dodatočným rozkrémovaním. Vôňa príjemná, má taký základ opaľovacích prípravkov. Nemám, čo vyčítať.

VLASY:
Bumble and bumble Full form mousse môj milovaný "mousse" je na konci. Ach, tá jeho vôňa. Jediný zádrhel je, že trošku vysušuje.:/ No nič, čas ukáže, či sa znova stretneme, každopádne s touto penou si doprajete objem.:)))

Ja som napočítala 11 ks a kedže som sa skľudnila aj v oblasti nákupov, možno tak za pol roka dosiahnem stav rovnováhy.:) A ako ste na tom Vy? Nakupujete alebo sa držíte na uzde?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)