pondelok 12. júla 2010

Lovely Clinique




Tuto znacku mam mimoriadne rada! Priznam sa, ze toto to je asi moj prvy puder. A ohromil ma. Ide o "clarifying powder makeup". Odtien 04 clarifying beige. Bohuzial som si ho kupovala v zime kedy som pouzivala samoopalovak na tvar a este k tomu po bradu zababusena v bunde a tak mi pani predavacka odporucila na mna pomerne tmavy odtien. Myslim, ze najtmavsi alebo druhy najmavsi. A tak som v tvari bola trosku tmavsia. Teraz na pred letom, ked ho trosku dobehol aj krk a zvysok tela , uz tolko nesvieti. Ako som uz spominala mam problematicku plet. A po tomto pudriku moje problemy ustupili. Priznam sa, ze som ho nepouzivala na make up, vlastne par krat ano. A bola som spokojna, tak ci tak. Nerobi flaky.
This brand I like very very much! I confess that this is my first powder. And I am so excited!!! This is " clarifying powder make up, 04 clarifying beige. Unfortunately I bought it in winter when I used self-tan product on face and I have coat and sahwl, so shop assistent recommended me quite a dark shade. I think is the darkest or a one grade lighter of the darkest. And so My face was a little darker. Before summer , when my neck and whole sale was a little suntan it will be better.
I mentioned that I have problematic skin. And this product my problems resolved. I confess I didn´t use it up make up, but a few time yes I did. As I was satisfied anyway. It doesn´t make stains.

Slubuje vam prirodzeny, jemny vzhlad, ktory mozem potvrdit. Je bez oleja. Pomaha udrziavat pokozku cistu. Navyse, co som ja osobne ocenila bola akoby kremova textura, mozno ste sa s takou uz stretli. Velmi prijemna. Taktiez ma vyrovnavat ton pleti a redukovat produkciu oleja po dobu 8 hodin. Sem- tam sa treba prepudrovat, lebo sa vam usadi v mimickych vraskach. Co ma vsak pobavilo- na obale sa pise aplikujte na suchu plet, vyhnite sa oblasi okolo oci, tak neviem ci mam chodit ako panda s kruhmi okolo oci. Ja som sa nevyhybala. A tiez mi trosku robilo problem to, ze plet si vzdy rano nakremujem a ako si mam potom na seba dat puder, ved by mi to spravilo nevzhladne flaky. Toto mi trosku robilo problemy. Je to taliansky vyrobok. Keby neviete:) Vhodny na zmiesanu a mastnu plet. Predava sa v peknom zelenom baleni, ktore ma spociatku nenadchlo, ale zvykla som si skor ma nadchla krabicka.:) Vnutri najdete pekne velke zrkadielko, hubku na nanasanie a samotny pudrik. Sice je 100% neparfemuvany pre mna pekne vonia:)
It promises to you soft , narural look that I can confirm. It is without oil, helps keep skin clean. Moreover, what I personally appreciate is the textures like a cream, maybe you have already know such. Very nice. It also has to balance skin tone and reduce production of oil for 8 hurs. Here and there you should make up again because it can moves to facial wrinkles. What was funny for me- on package you can read that you should apply to dry skin, avoiding the area around the eyes, so I do not know if I should go out as a panda with circles around eyes. I didn´t make it. At the morning I cream my face and with this I have a small problem.
This powder is sold in nice green packages, but for me was nicer the box of this powder. Inside you find nice big mirror, sponge for application and powder. However is 100% no parfuminng for me it smells good:)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)