utorok 10. októbra 2017

DOSE OF COLORS \\ LIQUID - MATTE LIPSTICK


Viete, čo sa stane, keď chytíte elán na blogovanie? Začne Vám blbnúť nahrávanie fotiek na bloggeri. Ale nie o tom som dnes chcela.

Nejaký rôčik nazad som totálne prepadla matným tekutým rúžom. Najradšej by som ich v tej dobe vyskúšala všetky. Bolo to zase niečo nové, neokukané. Pamätám si ako sa kedysi na optické zväčšenie pier používal lesk. Preto možno paradoxne pôsobí to, že matný rúž to dokáže tiež.:)
Mojimi horúcimi favoritmi bola vtedy priekopníčka s matnými tekutými rúžmi - Anastasia Beverly Hills. Veľmi som chcela vyskúšať jej preslávené produkty. Nepohrdla by som ani Kat von D, no v tej dobe u nás ani jedna nebola dostupná, čo ma neskutočne štvalo. Preto som sa pozerala som po nejakej adektvátnej náhrade. A osud mi do cesty privial newsletter s DOSE OF COLORS. O značke som dovtedy nechýrovala, no fotky ma presvedčili. Vybrala som si neutrálny BARE WITH ME, žiarivý PINKY PROMISE a tajomný BERRY ME, (ktorý bol pre mňa výzvou). A v kútiku duše túžila po červených tónoch KISS OF FIRE, či CORAL CRUSH.


Neverím, že ste o matných tekutých rúžoch ešte nepočuli, ale ak by sa tak náhodou stalo, ich špecifickosťou je, že sa nanášajú ako lesky s aplikátorom, no na perách do pár minút zaschnú do matného finišu. Okrem toho majú neskutočnú výdrž. Pokiaľ sa s nimi teda nevyberiete na mastné kačacie hody alebo horúcu polievku. Matné rúže sa totiž veľmi nekamarátia s mastnými produktami (jedine odličovačmi) alebo teplými nápojmi ( z tých budú  zase odvarené napr. slečny v kaviarňach).
Je dobré ich prestriedavať aj s klasickými, lebo zvyčajne pery vysušujú a z dlhodobejšieho hľadiska by sa Vám za to pery nemuseli poďakovať.:) Pery treba pre ich nanesením v dostatočnom časovom predstihu dobre hydratovať. Moje ocenia takúto starostlivosť aj po ich odlíčení. 

Rúže sú balené v jednoduchom plastovom obale. Zaujímavé je, že vždy keď mi nejaké nové matné rúže dorazili (zbierka sa medzičasom rozrástla:DD ) a len tak som ich skúšala, podarilo sa mi ich krásne naniesť a nepotrebovala som ani žiadnu korekciu.:) O inom už boli tie ďalšie aplikácie.:DDD Niekedy celkom zábavné, niekedy som toľko "pilovala" detaily až som z toho chytala nervy.:) Aplikátor je tvarovaný, aby sa s ním na perách lepšie aplikovalo, no tým že je to " špongia"( a je trošku "strapatá"), občas som sa ľahko dostala aj tam, kam som nechcela.  


Svetlý BARE WITH ME má akoby našľahanú textúru, v ktorej cítim drobné zrniečka (prirovnala mi som to asi k jemnému piesku). Celkovo mi príde oproti ďalším dvom hrubšia. Cítim ju aj po nanesení.
Najviac ma asi štve, že odtieň po uschnutí stmavne. (Na fotkách je čerstvo nanesený). Vďaka konzistencií je možné, že pri prvom väčšom jedle pôjde z časti dole. 
Odtieň je opísaný ako tlmená ružová s nude podtónom. Osobne tam toľko tú ružovú nevidím (uvítala by som ju), ale pokiaľ by tak neoxidovala, tak je to fajn nude, o čom svedčí aj to, že po uvedení bol tento odtieň permanentne vypredaný. Má výraznejšiu vanilkovú vôňu. 


Keď som si prvýkrát naniesla PINKY PROMISE, povedala som si, že si ďalší rúž od tejto značky už nekúpim. Jednak som po celý čas cítila nepríjmné pnutie, jednak fúkal vietor a ja som mala rozpustené vlasy. Skončilo to tak, že pri detailnom pohľade som mala okolo úst jemné rúžové stopy, ktoré mi uštedrili "bičujúce" vlasy. Musím však podotknúť, že na perách držal bezchybne od obeda až do večera. Len ku koncu začal žmolkovať.
Pnutiu som sa nevyhla ani pri ďalších razoch. Pri tom prvom som sa snažila nepríjemný pocit eliminovať aspoň tak, že som si olizovala pery. Pri tých ďalších nebol už tak výrazný. A raz sa mi podarilo pery zhydratovať tak, že som ho necítila vôbec!
PINKY PROMISE je opísaná ako žiarivá svetlá ružová, čo na ňu presne sedí. Napodiv tento rok som sa v nej cítila výnimočne dobre. Z týchto 3 teda jasný favorit, ktorý má zároveň najdlhšiu výdrž.
Konzistencia je oveľa príjemnejšia a hladkejšia ako pri predošlom. Necítim v nej žiadne zrniečka, čo je možno vidieť aj na swatchoch na ruke. Vanilkovo vonia. Myslím, že vôňa býva prirovnávaná k MAC rúžom.



BERRY ME 2 alebo Berry me, to bola otázka, nad ktorou som tápala. Nakoniec som siahla po 2, lebo sa mi pre mňa zdala použiteľnejšia. Je opísaná ako tmavšia magenta s intenzívnym fialovým podtónom. Na fotkách mi veľmi nevynikla, pôsobi tmavšie a vínovejšie než ju vnímam, ale aspoň máte akú-takú predstavu. Na všedný deň to asi odtieň nie je, ale na vytrhnutie zo stereotypu, prečo nie. K opálenej pokožke a k brozeru sedí dokonale. 
Nanášanie je však pre mňa hotové peklo. Pri opätovnom nanášaní fľakuje. Aplikácia jedným ťahom je pre mňa v podstate nadľudský výkon.:D
Tento odtieň často nepoužívam, preto ma prekvapilo, keď som ho po čase vytiahla zo zbierky a zbadala, že samovoľne vyteká v mieste, kde nemá (viď na nižšie na 4.fotke). 
Určite nemá výdrž ako ružový odtieň a už z rešpektu k výraznej farbe som sa radšej vyhýbala nejakému veľkému jedeniu. Myslím, že nejaké nemastné jedlo zvládne v pohode. Necítim pri ňom ani nepríjemné pnutie.


Odličovanie týchto "držákov" je ďalšia kapitola. Bledší odtieň ide v pohode. Pri sýtejších mi pery ostavajú sfarbené aj po odlíčení. Namiesto jemnej ružovej majú intenzívnejší sfarbený nádych podľa odtieňa-väčšinou sýto ružová. Po swatchovaní na ruke, kde som ich mala len pár minút a následnom odlíčení, mi ostali na ruke náznaky "prúžkov" aj na ďalší deň.


Značka DOSE OF COLORS je 100% cruelty-free, bez parabénov, bez gluténu.

Všetky 3 som kupovala na beautybay.com za 18.60€/kus. Aktuálne je cca. 18.30€/kus v závislosti od kurzu..

Zapáčil sa Vám nejaký odtieň? Siahate aj po výraznejších/netypickejších odtieňoch alebo ste "staré" konzervy a radšej idete do neutrálnych? Obľúbili ste si tekuté rúže alebo ide tento trend úplne mimo Vás?

2 komentáre:

  1. Krásne farby majú mne sa pači ten nude odtieň ako vždy:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s nude sa nedá nič pokaziť, teda pokiaľ to nie je vyslovene, taký ten "vyblitý" odtieň:)) Ja som si tiež myslela, že to bude moja srdcovka, no v tomto ohľade mám asi iných favoritov:)

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)